У вересні у громадському транспорті Львова розпочнеться тестова експлуатація системи диспетчеризації. Це дасть можливість не лише точно відображати рух громадського транспорту, а й надавати офіційну звітність для управління транспорту і мати інструменти контролю над перевізниками. Читайте всі новини Львова.
Як повідомили у Львівському комунальному підприємстві «Львівавтодор», повноцінна робота системи диспетчеризації (разом із впровадженням е-квитка) стартує з січня 2022 року. До цього часу електронні табло у Львові будуть працювати у режимі відображення графіків руху громадського транспорту.
«З початку серпня з боку компанії-провайдера GPS без попередження був заблокований доступ в програму UA-GISTreк для працівників ЛКП «Львівавтодор» та припинено надання послуг диспетчеризації, моніторингу громадського транспорту та передачі відповідних даних на сторонні сервери. Незважаючи на те, що договір з підрядником продовжує діяти і з боку ЛКП «Львівавтодор» жодних дій по розірванню договору не було, хоча самі послуги, які надавала компанія, були не зовсім якісними. Компанія надавала набір файлів для тестових завантажень в систему, прогноз відображався з помилками і був не зовсім коректним. Інформація на електронних табло була більше схожа на графік руху громадського транспорту, а не реальний час його прибуття на зупинки», - пояснили у «Львівавтодорі».
Нагадаємо, що з 1 вересня у Львові на міських маршрутах курсує більше транспорту. У першу чергу підсилили маршрути, які курсують на вокзал, а також, до вишів та гуртожитків. Також буде відкориговано графіки ранкових і вечірніх рейсів.