"Львівгаз" запровадив додаткову телефонну лінію контакт-центру

фото з сайту domik.ua

Для зручності споживачів газу Львівської області ПАТ "Львівгаз" запроваджено додаткову телефонну лінію контакт-центру. Відтепер отримати консультацію щодо нарахування за блакитне паливо та подати показання лічильника мешканці регіону можуть за номером (032)-24-23-104. Про це інформують у прес-службі "Львівгазу".

Не забудьте підписатися на канал Lviv.vgorode.ua в Telegram.

Номер телефону є багатоканальним, що дозволяє операторам центру працювати відразу з декількома вхідними дзвінками. Звернувшись за номером контакт-центру (032)-24-23-104 споживачі газу можуть вирішити широкий спектр питань. Зокрема, передати показання лічильника газу, звірити дані в особовому рахунку, отримати консультацію щодо повірки приладу обліку газу, переоформити особовий рахунок, з’ясувати причини відключення від системи газопостачання, процедуру його відновлення та багато іншого.  Пільгові категорії споживачів також можуть проконсультуватися щодо розміру призначеної їм пільги або субсидії. Завдяки спеціальному алгоритму роботи, оператори контакт-центру отримують інформацію про клієнта та оперативно надають відповіді на його запитання. Працює телефонна лінія впродовж семи днів на тиждень з 08:00 до 20:00 год.

З 17 листопада компанія запровадила онлайн-сервіс "Особистий кабінет"  на сайті 104.ua. З його допомогою споживачі можуть не лише самостійно контролювати дані свого особового рахунку, а й отримати консультації в режимі онлайн, залишити скаргу чи записатися на особистий прийом.

Львів у новинах:

Якою буде погода у Львові на вихідні

Львівський трамвай в Києві: фото та реакція пасажирів

У Львові внесли зміни до транспортного податку: деталі

 

Последние новости