Відтепер споживачі електроенергії зможуть довідатися про планові та аварійні відімкнення електрики на сайті "Львівобленерго".
Про це сьогодні, 18 серпня, під час прес-конференції повідомив заступник технічного директора "Львівобленерго" Роман Іванців.
- Електрики може не бути через планові роботи або ж під час аварійно-відновлюваних робіт, які проводять після буревію, - каже він.
Заступник технічного директора наголосив, що з питанням "чому нема світла і коли буде?" споживачі можуть звернутися до колл-центру за без коштовним цілодобовим номером 0-800-50-15-68.
- Може бути ситуація, коли споживачам важко додзвонитися, тому що є багато дзвінків. Тоді варто трошки "повисіти на слухавці", система поставить його в чергу. І як тільки оператор звільниться, споживача з’єднають, - розповідає Роман Іванців.
За його словами, інформації про аварії в мережі вони отримують майже миттєво через засоби телемеханіки. І буквально за дві-три хвилини ця інформація стає доступною для споживачів.
Директор з інформаційних технологій Людмила Польова радить відповіді на ці питання шукати на сайті "Львівобленерго".
- Для цього треба зайти за адресою https://www.loe.lviv.ua/ua/online_out у розділ "Чому немає світла", вибрати свій район, ввести назву населеного пункту та назву вулиці. Система відразу покаже, що сталося в електромережі та коли планується закінчення планових або аварійних робіт, - пояснює вона, як користуватися сайтом.
Людмила Польова просить споживачів, які знайдуть помилки в роботі сайту, повідомляти, щоби розробники могли їх виправити, інформує dailylviv.com.
Читайте ще новини Львова:
Як у Львові святкуватимуть День Незалежності 2016: програма заходів
На День Незалежності Львовом промчить "зіркова естафета"
У парку Знесіння з’явиться хостел та тренажери під відкритим небом