На інтернет-сторінці ПАТ "Львівобленерго" з’явився розділ, через який можна з’ясувати причину відсутності світла.
Якщо у вас зникло у будинку чи мікрорайоні світло, то повідомити про аварію чи з’ясувати її причину можна через сайт "Львівобленерго" (www.loe.lviv.ua). Про це розповів директор з електропостачання компанії Костянтин Ющак, повідомляє кореспондент "Вголосу".
Про причини відсутності електроенергії у помешкання, а також про орієнтовний час усунення аварії можна довідатися у спеціальному розділі "Чому немає світла ?" на сайті "Львівобленерго". Серед інших онлайн послуг, які пропонують енергетики, наголосив Костянтин Ющак, є також розділ "Мій дім", через який всі абоненти (а це понад 900 тисяч у Львівській області ) можуть дізнатися про свої нарахування за електроенергію, подати показник, сплатити за електрику онлайн, подати заявку на встановлення багатофункціонального лічильника і перейти на "нічні" тарифи. Послугою "Мій дім" користуються вже 54 тисячі споживачів "Львівобленерго".
Костянтин Ющак також повідомив, що третина споживачів ПАТ "Львівобленерго" користується нині субсидіями на оплату за електроенергію.
Будь в курсі: львів'яни, що відмовились від лічильників, платитимуть за газ дорожче
Дізнайся: коли львів'янам тепер треба повідомляти показники світла
Працівники "Львівобленерго" встановлювали лічильники, що недораховували електрику