Через технічні негаразди, пов’язані з хакерською атакою, абоненти ЛМКП "Львівводоканал" скаржилися на труднощі з подачею показників лічильників. Зараз ситуація виправилася, однак юридичні особи отримають рахунки за червень із запізненням. Про це Львівському порталуповідомили у прес-службі Львівської міської ради.
"Ми приймаємо показники квартирних водолічильників з 10 числа по передостанній день місяця. І саме на останню декаду місяця припадає пік телефонних дзвінків. Проблеми з комп’ютерами виникли 27 червня, у той "гарячий" час, коли мешканці подають показники по телефону. Відтак для тих споживачів, хто не зміг додзвонитися і внести актуальну інформацію, нарахування за послуги відбулося за середніми показниками споживання за минулі 3 місяці. Львів’яни, які подавали показники он-лайн на Порталі споживачів комунальних послуг ІнфоЛьвів незручностей не відчули", – зазначили у відділі збуту послуг ЛМКП "Львівводоканал".
ЛМКП "Львіводоканал" нагадує, що подавати показники водолічильників можна.
На Порталі споживачів комунальних послуг https://infolviv.com.ua, де потрібно зареєструватися, вказавши номер особового рахунку і код активації, які зазначені на квитанції.
По багатоканальному телефону Сервісного Центру : 240-01-00, або 067-310-09-49.
Eлектронною поштою.
Лист потрібно надсилати за таким взірцем:
номер особового рахунку
адреса
номер лічильника-кінцевий показник
Дивись ще:
Львів'янину на замітку: за який борг позбавлятимуть субсидій
Віз у сексуальне рабство: в львівському аеропорту затримали торгівця людьми
Складай валізи: до Польщі зі Львова відкриють новий рейс
Читайте всі новини на нашій сторінці в Facebook та в Телеграм