Нацбанк попередив про новий вид шахрайства з платіжними картками

Національний банк України попереджає про зростання кількості випадків нового виду шахрайства – крадіжки даних платіжної картки за допомогою систем зовнішніх інтерактивних голосових відповідей (IVR). На своїй сторінці у Фейсбук установа пояснює, яким чином відбувається таке шахрайство та як себе убезпечити. 

У цій схемі власникам платіжних карток телефонують не самі шахраї, а запрограмовані ними роботи, які від імені "банку" просять надати інформацію про платіжну картку або логін/пароль від веб-банкінгу, які необхідні для здійснення платежу.

Національний банк України наголошує, що дані платіжної картки (повний номер картки, термін її дії, код CVV/CVV-2, ПІН-код до картки), логін/пароль для входу до веб-банкінгу, є конфіденційними і їх не потрібно надавати іншим особам, у тому числі працівникам банківських установ.

Працівники банку за жодних обставин не будуть і не мають права телефонувати клієнту із запитом такої інформації.

Повний номер картки, слово-пароль, сума і дата останнього зарахування на картку можуть надаватись виключно під час проходження ідентифікації під час Вашого самостійного звернення до банку.

Львів’янам,  яким телефонують невідомі особи на мобільний телефон, називаючись працівниками будь-якого банку (служби безпеки, служби моніторингу, контакт-центру тощо), з вимогою провести "ідентифікацію", надати/підтвердити дані картки або надати будь-які інші персональні дані, рекомендують негайно припинити таку розмову.

Якщо Ви надали шахраям дані своєї платіжної картки, необхідно негайно звернутись до контакт-центру банку, у якому Ви обслуговуєтесь (номери телефонів є на зворотному боці платіжної картки), та здійснити її блокування.

Читайте також: 

Львівська залізниця змінила розклад руху приміських поїздів

Як відпочиваємо на Трійцю та День Конституції

Цікава вакансія: "Інтерактивний Львів" шукає керівника

Последние новости