У Пункті Прийому Візових Анкет до Польщі в Києві з минулого року було запроваджено нову процедуру реєстрації. У Києві нова система запису почала діяти з 3 жовтня 2016 року. Згодом таку ж процедуру запровадили в Харківському, Одеському та Луцькому округах.
У Львівському та Вінницькому консульських округах нова система реєстрації почне діяти від 3 квітня 2017 року, повідомляє inlviv.net.
До Львівського та Вінницького округів належать такі міста України: Львів, Івано-Франківськ, Ужгород, Вінниця, Хмельницький, Житомир та Чернівці.
Нова система має на меті спростити та полегшити процедуру отримання реєстрації до ППВА.
Реєстрація дати і часу подання документів відбуватиметься автоматично.
Як і раніше, при оплаті сервісного збору у відділенні Кредо Банку чи Ідея Банку ви вказуєте дійсний номер Вашого телефону.
Протягом декількох днів оператор кол-центру зв’яжеться з Вами в телефонному режимі і поінформує про автоматично зарезервовану дату і час подачі документів у ППВА.
Як виглядає оновлена процедура запису на візу?
Підстава для прийняття документів:
на національну візу – офіційна реєстрація у відповідному консульському окрузі
на отримання візи Шенген – документи, які підтверджують факт роботи чи навчання у відповідному консульському окрузі, реєстрація у відповідному консульському окрузі
Заявники, котрі зареєстровані у Луганській та Донецькій областях, можуть подавати документи на отримання візи в ППВА у Львові, Івано-Франківську, Ужгороді, Вінниці, Хмельницькому, Житомирі та Чернівцях за умови надання одного з документів, вказаних нижче:
у випадку подачі документів на національну візу: довідка, яка підтверджує факт переселення з Донецької чи Луганської області
у випадку подачі документів на візу Шенген:
– документи, які підтверджують факт роботи у відповідному консульському окрузі
– документи, які підтверджують факт навчання в відповідному консульському окрузі
– довідка, яка підтверджує факт переселення з Донецької чи Луганської області
Крок 1: Визначте мету поїздки до Республіки Польща та зберіть усі необхідні документи.
У випадку короткострокового перебування (максимум 90 днів протягом наступних 180) Ви маєте подавати документи на отримання візи Шенген
У випадку довгострокового перебування (більше 91 дня протягом наступних 180) Ви маєте подавати документи на отримання національної візи.
Більше інформації про візу Шенген, про національну візу, про МПР.
Підготуйте повний комплект документів необхідних для подачі на обрану Вами категорію візи. Cписок необхідних документів можна знайти на сайті vfsglobal.com/Poland/Ukraine
Крок 2: Здійсніть оплату за послуги ППВА
Зібравши всі необхідні документи, відвідайте будь-яке відділення Кредо Банку чи Ідея Банку та оплатіть сервісний збір на підставі оригіналу Вашого закордонного паспорту. У випадку здійснення оплати за члена подружжя / неповнолітніх дітей, надайте оригінали документів, що підтверджують родинні зв’язки та їхні закордонні паспорти.
Під час здійснення оплати необхідно:
А) обрати категорію візи:
С – віза Шенген, інші цілі, крім туризму, наприклад, бізнес, спорт, культура, лікування, відвідини, міжнародні перевезення, транзит і т.д.
Т – віза Шенген туристична
D – Національна віза, наприклад, для роботи, навчання)
L – Малий прикордонний рух (лише для заявників, які подають документи у Львові та Ужгороді)
Б) обрати ППВА
В) вказати актуальний номер Вашого особистого телефону.
Після здійснення оплати Ви отримаєте унікальний код PTN для реєстрації.
Важливо: Просимо впевнитися, що наданий Вами номер телефону є правильним, доступним та належить Вам. У випадку, якщо Вами буде наданий невірний номер телефону, або номер телефону, що Вам не належить, здійснення реєстрації буде неможливим, у зв’язку з чим Вам буде повернено кошти. Можна здійснити лише одну оплату для одного заявника. У випадку, якщо Вами буде здійснено кілька оплат, а дата Вашої реєстрації по першій оплаті ще не мине – по всіх наступних оплатах здійснення реєстрації буде неможливим, у зв’язку з чим Вам буде повернено кошти цих оплат.
На наступний робочий день після здійснення оплати, отриманий банківський код (PTN) буде активований через систему реєстрації.
Статус банківського коду (PTN) можна перевірити за посиланням.
Автоматична система реєстрації призначить Вам дату й часу подачі документів, в залежності від наявності вільних місць, але не раніше ніж за 7 днів від дати оплати. Зверніть увагу, що оператори колл-центру не впливають на призначені системою дату і час, і не можуть їх коригувати чи змінювати.
Крок 3: Дзвінок від оператора колл-центру
Після того, як система призначить Вам дату реєстрації, оператор колл-центру зв’яжеться з Вами у телефонному режимі з 9:00 до 21:00 з понеділка до неділі (крім святкових днів) для подальшого підтвердження.
Коли оператор з Вами зв’яжеться, він поінформує про автоматично зарезервовану дату і час подачі Вами документів у ППВА.
Якщо призначена системою дата Вам підходить, будь ласка, підтвердіть її.
Дивись ще:
Складай валізи: лоукостер відкрив авіарейс зі Львова до Берліна
Офіційно: львівський аеропорт відкриває сім нових рейсів
Офіційно: стало відомо, коли до Львова прийде лоукостер Ryanair