Для магістральної вулиці знадобиться проклаcти тунель під залізничними шляхами за 3-7 років, а в перспективі – прокласти тролейбусну лінію.
Про це 13-го червня повідомив архітектор інституту "Містопроект" Петро Крупа під час презентації детального плану громадського центру Рясне-1. Йдеться про ділянку між вулицями Шевченка, Ковалика та залізницею. З західної сторони розташована територія заводу "Електрон".
Дорога проходитиме в 200 метрах від існуючого зараз базару, який в перспективі реорганізують у торговий центр. Магістраль стане складовою нової однорівневої кільцевої дороги.
"Сьогодні розглядається питання будівництва тролейбусної лінії від вулиці Широкої на Левандівці до району Рясне. Тому що Рясне-1 та Рясне-2 найгірше забезпечені транспортним зв’язком з центром Львова і залізничним вокзалом. Це рішення перебуває на етапі розробки техніко-економічного обґрунтування, що передбачає низку досліджень, в тому числі геологічних", – сказав Петро Крупа. Він зазначив, що прокладання тролейбусної лінії не входить у проект детального плану, розрахованого на 3-7 років, а відноситься до довшої перспективи: "Спершу треба збудувати дорогу" (на схемі позначено 1).
Мешканці також зауважили, що частина кільцевої дороги у східній стороні проекту (на схемі позначено 2) прокладається через приватні ділянки. Вони запопронували посунути дорогу, аби магістраль не зачепила приватну власність, і місту не довелося викуповувати ці території у власників.
Нагадаємо, проект детального плану передбачає забудову громадського центру Рясне-1: будівництво поліклініки, спорткомплексу, а також житлового кварталу. Громадські слухання тривають до 26 червня.
Джерело: tvoemisto.tv.
Дивись ще:
Раптово: у львів'янина на кухні вибухнув холодильник
Трое загиблих, десять поранених: на трасі Київ-Чоп сталася потужна ДТП
Обережно: у парках Львова виявили паразитів
Читайте всі новини на нашій сторінці в Facebook та в Телеграм