Завдяки новому програмному забезпеченню, яке встановили для "Гарячої лінії міста", зателефонувати мешканцям тепер значно простіше, а всі звернення обробляються в автоматичному режимі. Окрім того, зателефонувати на короткий номер 15-80 тепер можна не лише зі стаціонарного телефону, як було раніше, а й з мобільного – така опція доступна для абонентів операторів Vodafone та Лайфселл. Також працює окремий портал 15-80 https://1580.lviv.ua/, зайшовши на який, можна дізнатись актуальну інформацію про роботу служб міста. Про це інформує прес-служба ЛМР.
"З 12 червня відділ "Гаряча лінія міста" Львова повністю перейшов на нове програмне забезпечення "Visual Servic", яке дозволило нам пришвидшити і оптимізувати не лише роботу "Гарячої лінії", а й всіх служб, які сьогодні працюють у місті. Ми змінили систему реєстрації, контролю, моніторингу всіх звернень, і на сьогодні маємо можливість знімати якісний і точніший показник звернень і, таким чином аналізувати роботу та приймати відповідні управлінські рішення. Тепер зареєстровані звернення скеровуються виключно до виконавця робіт. Особливістю цього сервісу є те, що сьогодні всі служби міста, які планують свою роботу, або ліквідовують аварійні ситуації, або мають необхідність інформувати мешканців про ті чи інші події, можуть оперативно розміщувати інформацію на порталі 15-80. Оператор, який приймає дзвінки, аналогічно автоматично отримує цю інформацію в програмному продукті, з яким він працює, і це значно спрощує його роботу, бо дозволяє приймати більшу кількість звернень від мешканців", - розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик.
Зазначимо, що нове програмне забезпечення автоматизує контакт оператора з тим, хто телефонує, так як дзвінок одразу обробляється і всі дані автоматично потрапляють в базу даних, оператору ж потрібно внести лише проблемне питання, з яким звертається мешканець, і передати його виконавцю. Також за умови оперативного внесення інформації виконавцями робіт і оператором "Гарячої лінії міста" – є змога одразу бачити актуальну інформацію про роботи служб міста на порталі 15-80. Повідомлення можна відсортувати за авторами (управління, комунальні підприємства) або за адресами, яких вони стосуються. Виконавцям, тобто працівникам відповідних управлінь чи районних адміністрацій, автоматично приходитиме нагадування про протерміновані звернення мешканців.
"Окрім можливостей пришвидшення обробки самого звернення, ми також посилили і підвищили рівень комунікації з мешканцями. Тому що раніше ми працювали більше з районними адміністраціями міста, з нашими комунальними підприємствами, які обслуговують житловий фонд, на сьогодні до програмного продукту підключені також департаменти міської ради, виконавчі органи, і ми маємо можливість розширити кількість питань, з якими звертаються до нас мешканці. Якщо раніше ми говорили про послуги комунальних підприємств, то сьогодні це не лише дороги, питання надання комунальних послуг, а це парки, сквери, майданчики, освіта, культура, охорона здоров’я, тобто весь спектр питань", - наголосила Валентина Бартошик.
Дивись ще:
100 книжкових новинок: для кого вхід на Форум видавців у Львові буде безкоштовним
Як формується ціна: восени за вивезення сміття львів'яни платитимуть в два рази дорожче
Безвізова лихоманка: на Львівщині поставили рекорд по кількості перетинів кордону
Читайте всі новини на нашій сторінці в Facebook та в Телеграм