Львівським першокласникам змінили систему оцінювання у школах. Міністерство освіти і науки затвердило нові рекомендації щодо оцінювання першокласників.
Відтак, вчителі початкових класів будуть використовувати формувальне оцінювання, яке на етапі першого класу має включати два обов’язкових компоненти: доброзичливе ставлення до учня як до особистості та позитивне ставлення до зусиль учня, спрямованих на розв'язання задачі (навіть якщо ці зусилля не дали позитивного результату), повідомляє .
Облік результатів підсумкового оцінювання буде фіксуватися учителями у свідоцтві досягнень, зразок якого також затверджений Міністерством освіти. Він здійснюється з урахуванням динаміки зростання рівня навчальних досягнень учнів.
Відповідно, для оцінювання учнів пропонується чотирирівнева система:
- "має значні успіхи";
- "демонструє помітний прогрес";
- "досягає результату з допомогою вчителя";
- "ще потребує уваги i допомоги".
Учителі, які викладають навчальні предмети у початковій школі, даватимуть характеристику предметних компетентностей учня за чотирирівневою системою.
У першому класі оцінювання буде мати описовий характер рівня навчання, старанності та соціальної поведінки, і відповідно, предметів та освітнього процесу в цілому, але не результату.
ДИВИСЬ ЩЕ:
Розклад святкувань: коли і як львівські школи відзначатимуть День знань
Офіційно: чи потрібні львівським школярам медичні довідки
Діти тішаться: у Львові масово скасовують лінійки на 1 вересня
Читайте всі новини на нашій сторінці в та в