Перевізники: "Нічні маршрути – це незрозуміла примха. Нормальні люди вночі сплять"

Фото з сайту http://www.lvivpost.net/

Повертатись додому пізно ввечері або ж взагалі вночі – доводилось, певно, кожному. Маршрутки тоді вже не їздять, а йти пішки темними провулками – довго... й небезпечно. Виручає таксі, щоправда, його послуги сьогодні не з дешевих. От би маршрутки вночі їздили – подумки мріємо собі в таких випадках. 

Читайте також: Стали відомі маршрути нічних автобусів, які скоро почнуть курсувати у Львові

“Повертатись вночі додому для мене не вперше. Часто працюю у нічну зміну. Раніше фірма оплачувала проїзд на таксі додому, але через коливання доларa такі послуги відмінили. Самому платити за таксі по 50-100 грн – не варіант. Ходжу пішки з вул. Наукової до центру. Чесно кажучи, йду і оглядаюсь, бо і телефон, і гроші в кишені, а ласих до легких заробітків багато. Тому я буду дуже радий, якщо автобуси їздитимуть цілу ніч. Так є за кордоном і це дуже зручно і економніше ніж на таксі”, – зазначив “Пошті” львів’янин Дмитро. 

Читайте також: Сьогодні у Львові почали курсувати маршрутки за 15 гривень

Здається, думки львів’ян почули! Під час чергової сесії міськради, 19 червня, депутати планують погодити експериментальне впровадження курсування нічних маршруток у місті. 


Слово ще за депутатами

“Більшість питань уже погоджено за рішенням виконкому, але проект потребує дофінансування. Самостійно комунальне підприємство “АТП-1” може профінансувати цей проект на 30%, а 70% – підтримка міста. Зокрема, бракує 923 тис. грн. Сподіваємось, що депутати проголосують за цей проект”, – зазначив у розмові з “Поштою” начальник управління транспорту і зв’язку міськради Віктор Щир.

Читайте також: Мерія оприлюднила перелік нічних маршруток

З його слів, якщо очікування виправдаються, і депутати проголосують за проект, то з 1 липня з 23.00 та до 06.00 на семи міських маршрутах їздитимуть такі автобуси. Вартість проїзду у нічному транспорті коштуватиме 8 грн, а курсуватимуть автобуси 1 год. – 1год. 20 хв. Для початку, пілотний проект запустять на три місяці.

“Попередньо ми проводили інтернет-опитування, на яке відгукнулись більше 4 тис. львів’ян, з них 91,5% проголосували за реалізацію проекту. Його запровадять на експериментальній основі і він триватиме впродовж трьох місяців. Більше того, якщо виявиться прибутковим, то запровадимо на постійній основі. Після трьох місяців бачитимемо конкретний пасажирський потік на ці маршрути і вже відповідно корегуватимемо вартість перевезення. Аналогічно з інтервалом руху – відштовхуватимемось від потреби людей”, – зазначив “Пошті” Віктор Щир. 

Співрозмовник додав, що сім нічних маршрутів сполучатимуть Залізничний вокзал та віддалені райони Львова: Галицьке перехрестя, район Пасічної –Вашингтона, Сихів, ТРЦ “Кінг-Крос Леополіс” на Стрийській, Володимира Великого – Наукову, Ряшівську – Городоцьку та Рясне-2. 


Перевізники проти нічних маршруток, бо…

Для людей такі нововведення й справді зручні, а от самі водії бідкаються, що їздити містом вночі небезпечно.

“Хоч і працюю понад вісім років водієм маршрутки, втім, не знаю, чи погодився б курсувати вночі. Ви уявляєте, скільки п’яних заходитимуть у салон, а водій – один  і нічого не вдіє. Зараз навіть ввечері небезпечно їздити, а про ніч і мови нема”, – зазначив у розмові з “Поштою” львів’янин-водій Петро.

Перевізники певні: той, хто має можливість розгулювати посеред ночі, матиме гроші й на таксі. “Нічні маршрути – це незрозуміла примха когось. Кому вони потрібні? Нормальні люди вночі сплять, а ті, що ходять по клубах і барах, мають гроші і на таксі. Я абсолютно не бачу потребу у таких маршрутках. Навіть о 21.00 в салон заходять люди напідпитку і збивають до ледь не до смерті водія, то що говорити про глибоку ніч, коли ніхто й не заступиться за бідолаху?!” – нарікає голова Асоціації перевізників Львівщини Іван Велійка.

Львів у новинах:

 

На Львівщині працівникам шкіл оригінально вручили повістки 

Львів'янину на замітку: субсидія може обернутися великим штрафом: інфографіка 

19 червня на ремонт закривають вулицю Шухевича (схема) 

Последние новости