ЛеоКарт: Центр обслуговування пасажирів у Львові працюватиме довше

ЛеоКарт: Центр обслуговування пасажирів у Львові працюватиме довше || Фото: city-adm.lviv.ua/Олександр Мазуренко

Для зручності пільгових категорій населення Центр обслуговування пасажирів, що на Горбачевського, 10 у Львові, працюватиме за розширеним графіком. Про це повідомив директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради Олег Забарило.

«Ми продовжили час роботи Центру, щоб мешканці пільгових категорій, зокрема ті, які працюють, мали можливість в більш зручний для них час отримати свої транспортні картки», – зазначив Олег Забарило.

Графік роботи Центру обслуговування пасажирів

Із понеділка по п’ятницю Центр прийматиме людей із 8.00 до 20.00, а у суботу – з 10.00 до 16.00.

Гаряча лінія ЛеоКарт

За словами Забарила, на гарячу лінію ЛеоКарт – 0800 303 007 – можна телефонувати вже з 7.00 ранку і до 22.00 щодено, крім неділі. Такий графік діятиме до 31 березня цього року.

Нагадаємо, 13 січня, у Львові стартував перший етап впровадження е-квитка. Відтак, в тестовому режимі запрацювала автоматизована система оплати проїзду у громадському транспорті. На цьому етапі тестують обладнання та систему загалом, допомагають пільговим категоріям населення адаптуватися до користування персоніфікованими картками «ЛеоКарт», аби зрештою кожен міг самостійно валідуватися і почуватися комфортно у громадському транспорті. Водночас до кінця лютого можна здійснювати пільгові поїздки і на основі звичайних посвідчень. Для пасажирів продовжує діяти готівкова форма оплати за проїзд. Вартість незмінна – 10 гривень.

Мешканців пільгових категорій, які ще не подали документи для отримання персоналізованих транспортних карток «ЛеоКарт», закликають зробити це якнайшвидше.

[read_more_vg id="1193898"]

 

Последние новости