Кавовий бізнес сміливо можна назвати одним з тих, який змінює світ. За філіжанкою кави традиційно приймались, та й досі приймаються важливі рішення.
Для Львова кава завжди була більш, ніж просто кавою. Запрошення на зустріч у знакових львівських кав'ярнях вже стало традицією, яка й до сьогодні підживлює дух міста, інформує "Бізнес".
У Львівських кав'ярнях знаходили натхнення в різні історичні епохи інтелектуали, підприємці і представники різних субкультур, та й, зрештою, пересічні львів'яни і гості міста. Вже не менш традиційний Lviv Coffee Festival цьогоріч, 21-24 вересня, також збере поціновувачів цього вишуканого напою. Фестиваль кави – можливість вкотре заявити про Львів і його традиції. Адже саме вони привертають безліч туристів в місто. Та найголовніше – це можливість всім професійним гравцям ринку кави в Україні ще раз зустрітися, поспілкуватися і подумати про перспективи розвитку кавового бізнесу.
Змінюється кава, змінюємося й ми. За 11 років існування Lviv Coffee Festival став не лише майданчиком для презентації новинок індустрії, свого роду трендсеттером, але й отримав постійну аудиторію відвідувачів. КаваExpo і Кавовий ярмарок – це нагода для запуску нових брендів, платформа для підприємців, які хочуть відкрити кав’ярню у Львові чи в інших містах.
Попри велику кількість традиційних активностей, цьогоріч організатори фестивалю вирішили провести його в новому стилі - "еко". На території фестивалю відвідувачі побачать живі зелені кавові дерева, напої розливатимуться в одноразові паперові стаканчики, а відходи відправлятимуться на подальшу переробку. На фестивалі діятиме переробна станція Coffee zero waste, за її роботою зможуть послідкувати усі бажаючі.
"У цьому році ми приділимо особливу увагу проблемі відходів. Адже події у місті, пов’язані із сміттєвою кризою, багатьох змусили задуматись. Lviv Coffee Festival продемонструє відвідувачам, що сортування сміття і прийом відходів – це не складно і може навіть бути з певним елементом фану", - розповідає засновник і організатор фестивалю Lviv Coffee Festival Андрій Сидор.
Кількість відвідувачів фестивалю росте з року в рік. У минулому році його відвідало 150 тис. людей, в цьому році організатори очікують ще більше гостей. Учасниками фестивалю традиційно виступають люди, від яких залежить успішний бізнес – це і виробники обладнання, і постачальники кави, солодощів, дизайнери і виробники меблів. Тобто усе, що потрібно для відкриття навіть невеличкої кав’ярні, чи цілої мережі. В рамках фестивалю будуть проведені ряд чемпіонатів, які дозволять побачити, як працюють кращі з кращих у сфері і забрати з собою новий досвід.
Микола Рудий
Засновник Golden Bar Group, керівник з 2004 р.
"З досвіду можу сказати, що більшість учасників з інших міст, які мають власні кав'ярні, на попередніх фестивалях змогли заключити пряму угоду на поставки продукції. Ті, хто лише планує розпочати кавовий бізнес, мають нагоду знайти на фестивалі обсмажувальників кави з хорошим ім'ям на ринку", - Микола Рудий.
Неодноразово цілі кавові бренди виходили на ринок України, успішно скориставшись можливостями участі у Lviv Coffee Festival. Бо, мабуть, неможливо знайти більшу концентрацію цільової аудиторії, ніж тут.
Андрій Сидор
Засновник та організатор Lviv Coffee Festival,
директор DikArt Creative Marketing Company
"На Lviv Coffee Festival є учасники, які співпрацюють з нами з моменту зародження фестивалю. Також кожного року з’являються нові учасники – ось це і є мірилом успіху. У перші роки було важко обрати навіть 10 кав’ярень для участі у фіналі чемпіонату, але тепер – це справжня битва і здобути титул переможця фестивалю – дуже престижно", - розповідає Андрій Сидор.
З моменту заснування фестиваль переїхав на більш яскраву локацію в самому серці Львова – на проспект Свободи. Територія фестивалю цьогоріч буде суттєво збільшена, що безсумнівно підкріпить атмосферу святкового Львова.
Вардкес Арзуманян
Власник мережі ресторанів "Рестарон",
засновник відомих львівських ресторанів:
"Тарон", "Кентавр", "Монс Піус", Шампаньєр "Х & Х"
"Це один з найбільш правильних і перспективних свят кави в нашій країні. Фестиваль пройшов чималий еволюційний шлях. За 11 років сформувалася аудиторія відвідувачів, які заздалегідь планують поїздку до Львова на "свято кави" – людей, які дійсно люблять каву" - Вардкес Арзуманян.
Маркіян Бедрій
Власник кав’ярень "Світ кави" та
виробництва однойменної свіжообсмаженої кави
"Фраза "піти на каву" у Львові значить насправді набагато більше, ніж у будь-якому іншому місті. Тому цей фестиваль для Львова особливий, знаковий. Я часто буваю на кавових фестивалях закордоном і можу з впевненістю сказати, що львівський фестиваль грандіозно виріс і відповідає світовому рівню. Все місто живе цим фестивалем і, напевно, вся країна, стає в цей час "кавовою", -власник кав’ярні "Світ кави" Маркіян Бедрій.
Більше про фестиваль на сайті та на офіційній сторінці у FB .
На каву до Львова з радістю запрошує організатор Lviv Coffee Festival - DikArt Creative Marketing Company . До речі, окрім кавового фестивалю, цієї осені DikArt Creative Marketing Company запрошує на щорічні події: з 13-15 жовтня у Львові проходитиме "Національне свято шоколаду" , а з 20-22 жовтня 2017 р. "Свято сируу і вина".
Дивись ще:
Львівський Форум видавців: хто зможе потрапити безкоштовно
Обери собі друга: 5 собак тижня, які чекають на тебе
Дізнайся: які напрямки стали найпопулярнішими серед львівських абітурієнтів
Читайте всі новини на нашій сторінці в Facebook та в Телеграм