Додаток LeoCard: чи дійсний квиток через 40 хвилин після активації. Фото: Юрій Богун.
Вже три місяці у Львові поїздки в громадському транспорті можна оплачувати і через мобільний додаток. У ЛКП «Львівавтодор» нагадують: квитки, придбані через застосунок, перед поїздкою потрібно активувати та обов’язково завалідувати у транспорті. Також при цьому способі оплати, як і при розрахунку карткою ЛеоКарт, доступна безкоштовна пересадка в межах 40 хвилин.
Загалом, можна придбати до 100 квитків. Вони зберігаються у профілі в додатку пасажира. Безпосередньо перед поїздкою квиток потрібно активувати. Після активації квитка у додатку LeoCard з’являється QR-код і таймер на 40 хвилин.
40 хвилин у мобільному застосунку – це не загальний час всієї поїздки, а проміжок, протягом якого потрібно завалідувати QR-код у першому транспорті та можна безкоштовно пересідати на інші транспортні засоби. Тобто, у межах цього часу ви можете здійснювати безоплатні пересадки. Таймер допомагає відстежувати, скільки часу на це залишилося. Зазначимо, при здійсненні пересадки квиток треба валідувати в кожному наступному транспорті.
Коли 40 хвилин минуло, таймер у додатку стає червоним і з’являється напис "Термін дії закінчився". Це означає, що ви вже не зможете безкоштовно пересідати в інший транспорт. Але можете завершити свою поїздку, доїхавши до кінцевої зупинки. QR-код зберігається у додатку.
При перевірці оплати проїзду контролеру необхідно показати телефон з активованим і завалідованим QR-кодом у додатку.
Важливо: додаток LeoСard – це альтернативний спосіб безготівкової оплати проїзду, так звана віртуальна картка. Він передбачений виключно для придбання квитків. Додати свою транспортну картку ЛеоКарт в застосунок не можна.
Натомість для транспортних карток створений веб-сайт Eshop ЛеоКарт (особистий кабінет), де можна додати всі типи карток і дивитися історію поїздок, баланс картки, поповнювати її, переглядати поповнення, які здійснені через Eshop.
Додавайтеся у Viber і підписуйтеся на нас в Instagram. Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у Facebook.