Львівгаз  пояснив, як  подавати показники лічильника по-новому

"Львівгаз" пояснив, як подавати показники лічильника по-новому

фото з сайту firtka.if.ua

Для споживачів Львівщини розширено термін та способи подачі показників лічильників природного газу. Показник слід фіксувати 1-го числа місяця та передати газовикам до 5-го числа.

Про це 15 грудня на прес-конференції повідомив перший заступник голови правління ПАТ "Львівгаз" Володимир Король.

За його словами, процедура та терміни передачі показників передбачені новим Кодексом газорозподільних систем, затвердженим НКРЕ.

"Із прийняттям документу було змінено терміни передачі показань лічильника. Відтепер споживачі мають фіксувати фактичні дані приладу станом на 1-ше число місяця наступного за розрахунковим. Прийом показань здійснюється з 1 до 5 числа включно. Зняття показань приладів обліку проводиться споживачем самостійно. У такий спосіб, своєчасно подавши дані лічильника, споживач може бути впевненим, що сплачує саме за той обсяг газу, який використав. Натомість фахівці ПАТ "Львівгаз" проводять контрольне зняття показань лічильника не рідше, аніж раз у півроку", – повідомив В.Король.

Перший заступник голови правління ПАТ

Перший заступник голови правління ПАТ "Львівгаз" Володимир Король. Фото: ZIK

Щодо споживачів, які до 5-го числа не подадуть показники, обсяг спожитого газу визначатимуть розрахунковим методом – на основі сформованих груп споживання, яких є 17. Прогнозований розрахунок здійснюється за спеціальними профілями споживачів та базується на минулорічних даних обсягу спожитого газу конкретного споживача.

Як повідомив В.Король – "Львівгаз" у грудні розішле усім споживачам інструкцію щодо способів передачі показників та оплати за спожитий газ.

Як повідомила начальник відділу організації та обслуговування клієнтів ПАТ "Львівгаз" Орислава Щурко, найкраще передавати показники через "особистий кабінет", попередньо зареєструвавшись на сайті 104.ua. Для реєстрації потрібно знати – номер особового рахунку споживача та останню суму платежу за газ.

"Сервіс запрацював з 17 листопада – скористатися ним можуть усі споживачі. Дані лічильника, які відправлені споживачем з "особистого кабінету" зараховуються на особовий рахунок у той же день", – повідомила О.Щурко.

Начальник відділу організації та обслуговування клієнтів ПАТ

Начальник відділу організації та обслуговування клієнтів ПАТ "Львівгаз" Орислава Щурко. Фото: ZIK

Окрім того, показники лічильника газу можна подавати за номером управління газового господарства 032-259-11-04 щодня, окрім вихідних, з 8.00 до 17.15.

Передати дані лічильника можна також через контакт-центр із 08.00 до 20.00 за телефонами 032-2907-104; 067-21-77-104 або e-mail: contact@lv.104.ua.

Також дані можна подати CMC-повідомленням на номер 098-104-1-104, вказавши особовий рахунок та показник лічильника.

Оскільки обробка даних, переданих через інші засоби зв’язку, окрім особистого кабінету, може зайняти кілька днів, то газорозподільне підприємства радять не відтягувати подання показань лічильника на 5 число та повідомляти їх впродовж наступних трьох днів після 1-го числа.

Львів у новинах:

З центру міста на Погулянку пустили автобус

У Львові на "Погулянці" відновили освітлення

Львів'янину на замітку: які документи потрібні, щоб отримати український паспорт нового зразка