Новина - Комуналка - "Львівводоканал" створив call-центр для прийому показів лічильників
З метою покращення якості обслуговування споживачів, у "Львівводоканалі" створили окремий call-центр для прийому показів лічильників та надання роз’яснень щодо нарахування за послуги водопостачання та водовідведення. Відтепер багатоканальна телефонна лінія 24-00-100 працює з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 20.00, а також в суботу з 09.00 до 14.00. Повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Для зручності споживачів продовжено термін подання показів лічильників до 29 числа місяця.
Допоможіть журналістам Vgorode.ua виконувати свою роботу. Підтримайте фінансово >>> ❤"Просимо наших абонентів користуватися можливостями передачі даних за допомогою електронної пошти та на Порталі споживачів комунальних послуг ІнфоЛьвів https://infolviv.com.ua. Також інформуємо, що показники приладів обліку води можна подати з 20 по 29 число місяця в журнал внесення показників приладів обліку води, який знаходиться ЛКП за місцем проживання", - повідомив заступник директора з маркетингу ЛМКП "Львівводоканал" Володимир Король.
Нагадуємо перелік електронних адрес, за якими приймають показники лічильників:
Галицький район gal_r@lvk.lviv.ua
Франківський район fra_r@lvk.lviv.ua
Залізничний район zal_r@lvk.lviv.ua
Шевченківський район she_r@lvk.lviv.ua
Личаківський район lych_r@lvk.lviv.ua
Сихівський район sih_r@lvk.lviv.ua
Позаміські споживачі pozam_r@lvk.lviv.ua.
Читайте ще новини Львова:
Які заводи іноземці планують збудувати під Львовом
У Львові на вулиці стоїть автомобіль, з якого тече кров
Стало відомо яким розвагам надають перевагу туристи у Львові