Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" запровадило єдиний багатоканальний номер для своїх споживачів. Тепер з’ясувати технічні, юридичні чи фінансові питання абоненти можуть за номером 240-11-40, інформує zaxid.net.
"Завдяки цьому номеру можна додзвонитися і потрапити у відповідний відділ, не набираючи інших номерів телефону, або дочекатися з’єднання з оператором", – зазначила начальник відділу зв’язків з громадськістю ЛМКП "Львівводоканал" Уляна Горбата.
Працює кол-центр з 8:00 до 18:00. Щодня тут приймають до кілька сотень дзвінків. У звичайні дні час очікування може сягати від 2 до 3 хв, а в період подання показів – до 5 хв. На цей час підприємство буде збільшувати й кількість операторів.
"Ми долучаємо додаткових спеціалістів-операторів до прийому показників лічильників якраз в ці критичні дні. Долучаємо 20 людей, а якщо буде така потреба – зможемо і 30. Це все залежить від того, який час очікування", – додав заступник директора з маркетингу ЛМКП "Львівводоканал" Володимир Король.
Споживачі, які хочуть залишити лише дані лічильника, можуть це зробити за номером 240-01-00 або ж на львівському Порталі споживачів комунальних послуг. Також "Львівводоканал" невдовзі запустить багатоканальний мобільний номер.
Читайте ще новини Львова:
"Львівводоканал" створив call-центр для прийому показів лічильників
"Львівводоканал" продовжив терміни подання показників лічильників води
У "Львівводоканалі" відкрили нові телефонні лінії для подачі показників лічильника