Щось нове: ПАТ "Львівгаз" ввів послугу "Зворотній дзвінок"

фото з сайту На головну

фото з сайту На головну

Комуналка
04 травня 2017 13:13

Для споживачів природного газу Львівщини стала доступною нова послуга зворотного виклику оператора контакт-центру - Callback. Скористатися новим сервісом можуть всі клієнти ПАТ "Львівгаз", які використовують веб-сервіс "Особистий кабінет" на сайті 104.ua, повідомляє прес-служба ПАТ "Львівгаз".

Така послуга зручна у випадках, коли лінія зайнята або перевантажена, і клієнт компанії не може додзвонитися, або ж просто бажає зробити дзвінок за кошти контакт-центру ПАТ "Львівгаз".

"Вхідні дзвінки з усіх мобільних операторів цієї послуги безкоштовні, а це означає, що клієнт не буде платити ніяких коштів при зворотньому зв'язку", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Львівгаз" Орислава Щурко.

Замовити зворотний дзвінок дуже просто: для цього необхідно увійти в свій аккаунт "Особистого кабінету" на сайті 104.ua і натиснути кнопку "Зателефонуйте мені", яка розташована в нижній частині сайту. Оператор контакт-центру автоматично отримає заявку і подзвонить по номеру телефону, який вкаже клієнт.

Дивись ще:

Нацкомісія ввела щомісячну абонплату за газ 

Львів'янину на замітку: скандальну абонплату за газ скасували

Львів'янину на замітку: про поточні рахунки за газ повідомлятиме sms

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах