Оператори кол-центру «Львівобленерго» не будуть приймати показники електроенергії. Фото: pinterest
З 29 вересня оператори кол-центру «Львівобленерго» не будуть приймати показники електроенергії. Для цього вже діє декілька інших різних дистанційних сервісів. Читайте новини Львова на VG Львів.
«В період подачі показників клієнтам важко додзвонитися в кол-центр та повідомити дані свого лічильника. А ще більша проблема, коли під час подачі показників люди, у яких створилась аварійна ситуація чи зникла електрична енергія, не можуть додзвонитися до працівників нашого кол-центру. Саме тому з 29 вересня оператори кол-центру не прийматимуть показники», — зазначив заступник директора з комерційного обліку ПрАТ «Львівобленерго» Юрій Кошла.
Допоможіть журналістам Vgorode.ua виконувати свою роботу. Підтримайте фінансово >>> ❤Дистанційно подати показник електролічильника можна у таких сервісах:
Детальніше — на сайті «Львівобленерго»: loe.lviv.ua
Зателефонувавши за номерами кол-центру 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (згідно з тарифами оператора зв’язку), 5068 (дзвінок платний), споживачі зможуть подати показник лише в автоматичному режимі, без з’єднання з працівником компанії.
Додавайтеся у Viber і підписуйтеся на нас в Instagram. Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у Facebook.