Як подати: оператори «Львівобленерго» не прийматимуть показники лічильника

Оператори кол-центру «Львівобленерго» не будуть приймати показники електроенергії. Фото: pinterest

Оператори кол-центру «Львівобленерго» не будуть приймати показники електроенергії. Фото: pinterest

Комуналка
09 вересня 2021 16:00

З 29 вересня оператори кол-центру «Львівобленерго» не будуть приймати показники електроенергії. Для цього вже діє декілька інших різних дистанційних сервісів. Читайте новини Львова на VG Львів.

«В період подачі показників клієнтам важко додзвонитися в кол-центр та повідомити дані свого лічильника. А ще більша проблема, коли під час подачі показників люди, у яких створилась аварійна ситуація чи зникла електрична енергія, не можуть додзвонитися до працівників нашого кол-центру. Саме тому з 29 вересня оператори кол-центру не прийматимуть показники», — зазначив заступник директора з комерційного обліку ПрАТ «Львівобленерго» Юрій Кошла.  

Дистанційно подати показник електролічильника можна у таких сервісах:

  • Вебчат на сайті «Львівобленерго»: loe.lviv.ua.
  • Чат-боти у Viber та Telegram.
  • «Персональний кабінет».
  • Електронна пошта pokaz@loe.lviv.ua.
  • SMS-повідомлення на короткий номер 5068.
  • зателефонувати на номер 295-85-13 без з'єднання з оператором.
  • голосовий набір — продиктувати свій показник без з'єднання з оператором.

Детальніше — на сайті «Львівобленерго»: loe.lviv.ua

Зателефонувавши за номерами кол-центру 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (згідно з тарифами оператора зв’язку), 5068 (дзвінок платний), споживачі зможуть подати показник лише в автоматичному режимі, без з’єднання з працівником компанії. 

Додавайтеся у Viber і підписуйтеся на нас в Instagram. Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у Facebook.

ТОП РОЗДІЛУ
Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах