Майбутнє неможливе без минулого. Пам'ять поколінь, яка живе в нас, допомагає нам досягати вершин, менше помилятись, швидше розвивати сильні сторони і ставати щасливішими з кожним днем. Саме тому так важливо пам'ятати про тих, хто до сьогодення продовжує і розвиває традиції наших пращурів.
Спільно з ТМ Lipton і новою трав'яною лінійкою чаю Natura Botanica сайт Vgorode розповідає про Етно-людей з усіх регіонів України. Раніше ми писали про жителів Західної частини країни, які до цієї пори розвивають давні традиції і відроджують те, що зробило цей регіон таким ласим шматочком у туристичних гайдах. Також ми говорили про жителів Півдня України, які намагаються прищепити новому поколінню ремесла і традиції з давніх часів поширені на цих землях.
За останні роки кожен українець став набагато більш осмисленим жителем своєї країни. Історичні події останніх років відродили в кожному з нас почуття національної приналежності, а значить стали поштовхом для розвитку і традиційних ремесел. Звичайно ж дух єдності і розуміння свого походження торкнулись не тільки окремих людей по всій країні. Так само як і прості українці почуття національної приналежності відчув і великий бізнес.
ТМ Lipton не лишилась осторонь і також вирішила створити яскраве висловлювання, випустивши нову лінійку трав'яного чаю Natura Botanica. Це три нові продукти, кожен з яких має в складі різні природні компоненти. В одному - це поєднання шипшини, м'яти, обліпихи і яблука; в іншому - лаванди, м'яти і пелюсток троянд; а в третьому - шипшини, пелюсток троянд і кориці. У складі нових чаїв Natura Botanica немає ароматизаторів і присутні лише натуральні інгредієнти.
Натуральни склад кожної пірамідки чаю Natura Botanica ненавмисно відсилає любителів чаю до самого коріння, адже майже всі інгредієнти чаю можна знайти на рідній землі. Так, наприклад, на Західній Україні в горах широко поширеною є шипшина. Її ягоди мають імуномодулюючу дію, а також сприяють поліпшенню роботи сечогінної системи. Шипшина настільки поширена і корисна ягода, що її напевно можна зустріти в складі чаю якогось карпатського волхва або мольфара.
А ось ще один інгредієнт чаю Natura Botanica троянду можна знайти у складі косметичного засобу. Невеликий крафтовий бренд косметики для догляду із Одеської області виготовляє спеціальний засіб для обличчя під назвою убтан. Це суміш з сухої глини, вівсяної пудри і мелених сушених пелюсток троянд. Ця квітка містить в собі елементи, що сприяють омолодженню і тонізації шкіри. Та й в цілому таку гарну квітку ніби обов’язково має бути використана в косметології.
До речі, краса і національний колорит лягли в основу ідеї дизайну для упаковки чаю Natura Botanica. Кожна пачка з серії була розроблена дизайнерами з урахуванням особливого стилю в мистецтві "наївного примітиву". Однією з найяскравіших представниць цього напрямку була українська художниця Марія Приймаченко.
Вона жила і творила в ХХ столітті і на її рахунку більше дев'ятисот робіт в живопису цього стилю. Також Марія займалася створенням скульптур, вишивок та інших предметів мистецтва. Основний лейтмотив її творчості - це любов до всього сущого, яка виражається в яскравих кольорах і позитивній атмосфері кожної роботи художниці. Надихнувшись творчістю Марії Приймаченко в Україні був створений бренд Prima Maria. Саме він і займався розробкою дизайну для упаковки чаю Lipton Natura Botanica.
У своїх творах Марія, так само, як і Lipton при створенні Natura Botanica надихалася навколишнім світом. Вона вписувала магічних тварин в замріяні пейзажі знайомих їй регіонів, а так як жила і творила вона в Україні на її картинах можна виявити знайомі нам рослини.
Дуже часто на картинах Марії Приймаченко можна побачити зображення яблук. Плодові сади розташовані чи не по всій території України, але на Сході країни місцеві Етно-люди займаються виробництвом сучасного і дуже корисного снека - яблучних чіпсів. Ті ж яблука в сушеному вигляді можна зустріти в одній з пачок Natura Botanica.
А ось ще один інгредієнт чаю - обліпиху, можна легко знайти на Півночі України. Ця корисна ягода входить до складу меду, який виготовляє вітчизняний виробник. Компанія закуповує сировину у сільських господарств з Полтавської, Черкаської та Чернігівської областей, а потім додає до меду різні спеції, ягоди та інші інгредієнти, перетворюючи його у справжній десерт.
Сайт Vgorode спільно з ТМ Lipton продовжує розповідати про Етно-людей з усіх регіонів України, що до сих пір стараються відроджувати забуті традиції предків. Наступного разу ми поговоримо про тих, хто розвиває народні промисли на Сході України - на вас чекають здивування та нові відкриття.