Новина - Події - Яніку Мерило призначили ІТ-урядницею Львова
Міський голова Львова Андрій Садовий запросив на посаду директора з інновацій Яніку Мерило, котра досі була його радником. Саме завдяки активній участі Яніки Мерило, естонського фахівця з e-урядування, у столиці цього року було створено Особистий кабінет мешканця, введено більше 20 електронних послуг. Також вперше в Україні тут було видано ІD-картки львів’янам - учасникам АТО, а також пілотовано такі проекти, як БанкІD (Ощадбанк і Приватбанк) і МобілІD (Київстар).
Отож, основними завданнями Яніки Мерилона посаді директора з інновацій будуть: ефективне управління існуючими ІТ-рішеннями, впровадження інноваційних рішень для вирішення існуючих завдань і проблем, створення більш ефективного та відкритого спілкування влади і громади, бізнесу (електронний уряд і послуги), створення та імплементація рішень Smart City, створення екосистеми інновацій і розвиток інноваційного підприємництва та інвестицій.
"Цього року Львів зробив значний поступ у розвитку та запровадженні різних інноваційних рішень та електронних послуг. Цього результату ми б не досягли без досвіду та активної праці Яніки Мерило. Переконаний, що на посаді директора з інновацій вона реалізує ще чимало корисних і так необхідних для мешканців міста, для бізнес-середовища, для інвесторів проектів. Львів має стати номером один в Україні по впровадженню інновацій у всі сфери життя міста", - зазначив Андрій Садовий.
"Для мене вкрай важливо показувати результати, а це буде можливо тільки з прогресивною і сильною командою. Ми багато чого зробили за останній рік, але ми ще на самому початку. При цьому інновація заради інновації - не мета. Моя мета - з допомогою інновацій зробити місто для мешканців ще більш комфортним, затишним і відкритим, починаючи з рішень електронного транспорту та медицини до електронних послуг та екосистеми для народження інновації", - прокоментувала своє призначення Яніка Мерило.
Водночас виконком Львівської міськради прийняв рішення про перехід міськради на електронний документообіг на базі Електронної системи управління документами та записами з 4 січня 2016 року. Для початку, систему впроваджуватимуть у тестовому режимі впродовж 2 місяців. Це рішення передбачає перехід на нову систему електронного документообігу, розроблену в межах проекту підтримки е-врядування в Україні. Цей проект є грантовим, фінансується урядом Швеції і реалізується спільно з Академією е-урядування Естонії. Проектом передбачено розробку нової системи на новітніх інформаційних технологіях, яка називатиметься "Мій електронний кабінет".
"Нова система – це великий шанс для Львівської міської ради перейти на якісно нову форму внутрішньої роботи, забезпечити, насамперед, прозорість та оперативність у роботі з документами, а також контроль, тому що система дозволяє чітко бачити хто та в який час здійснював чи не здійснював певні операції з документом. Система також цікава тим, що в ній є деякі організаційні модулі, які дозволяють, скажімо, організовувати події, бронювати зали чи замовляти технічний супровід. Також є модуль організації нарад, модуль проектної роботи працівників міської ради тощо. Звичайно ж, нам потрібен тестовий режим для переходу з однієї системи на іншу, тому ми беремо 2 місяці з 4 січня на те, аби максимально навчити працівників і виправити ті недоліки, які будуть виникати. Слід зазначити, що впродовж тестового періоду ми паралельно використовуватимемо і паперові документи та деякі бази даних зі старої системи Lotus", – зауважує начальник відділу протоколу та діловодства управління внутрішньої політики ЛМР Галина Космина, - повідомляє ua-ekonomist.com.
Львів у новинах:
Новий рік 2016 та Різдво у Львові: що буде цікавого
Львовом мандрує легендарна Різдвяна вантажівка Coca-Cola (фото)