Під час реконструкції вул. Бандери у Львові тротуар поділять на кілька функціональних зон, щоб зробити його максимально зручним для руху пішоходів і відпочинку мешканців та студентів розташованої на вулиці "Львівської політехніки", розповів під час презентації в межах проекту "Вулиця для всіх" дизайнер ЛКП "Інститут просторового розвитку" Олександр Шутюк.
"На вулиці є чіткий поділ фасадів будівель на активні і пасивні. Активні фасади – це ті, які взаємодіють з людиною, де є вітрини магазинів, входи до закладів харчування. Переважно вони розташовані на протилежному від "Львівської політехніки", південному боці вулиці. Навпроти ж, на північному боці вулиці, є багато пасивних фасадів навчальних закладів, з парканами тощо. Виходячи з цього, на вулиці є два основні типи тротуарів. Перший – "комерційний" біля активних фасадів, де відбувається транзит пішоходів і потрібне паркування та літні майданчики закладів. Другий – "рекреаційний", де сам тротуар трохи ширше і там логічно розміщувати вуличні меблі, освітлення та додаткове озеленення", – розповів Олександр Шутюк.
"Комерційні" тротуари Олександр Шутюк пропонує розділити на зони: для літніх майданчиків (найближче до будинків), транзитну шириною 1,8 м (посередині), вузьку технічку та зону озеленення з паркомісцями між деревами.
Візуалізація "комерційного" тротуару
Усі ці зони матимуть різні типи покриття, щоб пішоходи їх відрізняли. Транзитна зона буде покрита крупною тротуарною плиткою, зручною для ходіння, а зона літніх майданчиків – дрібною кам’яною бруківкою, щоб сигналізувати пішоходам про те, що на цій ділянці можливі перешкоди. Вузьку технічну зону замостять найдрібнішою бруківкою, аби в разі потреби її можна було легко зняти і встановити у цій зоні додаткові антипаркувальні стовпці чи інші конструкції.
На "рекреаційних" тротуарах передбачені транзитна зона, зона відпочинку з лавочками та освітленням і додаткове озеленення – кущі між наявними зараз деревами.
Візуалізація "рекреаційного" тротуару
Крім того, на тротуарах покладуть тактильну плитку для незрячих, зроблять пониження в місцях пішохідних переходів.
Вздовж тротуарів передбачені паркомісця для автомобілів у зонах між деревами, а також велопарковки.
Наразі розробники такої концепції тротуарів обговорюють її з мешканцями вулиці та громадськими активістами, аби врахувати їхні побажання.
Нагадаємо, проект "Вулиця для всіх" реалізовує КУ "Інститут міста" за фінансової підтримки уряду Німеччини та Львівської міськради. Планування вулиці Бандери, яку реконструюють у межах проекту, здійснюють фахівці ЛКП "Інститут просторового розвитку" спільно з німецькими експертами та мешканцями. Планується, що після реконструкції вул. Бандери матиме дві асфальтовані смуги руху – спільні для громадського та приватного транспорту, а також велосмуги. Крім того, пл. Кропивницького перед собором св. Ольги та Єлизавети закрить для проїзду автомобілів, зробивши частину вулиці трамвайно-пішохідною.
Джерело: zaxid.net
Дивись ще:
Невідомий Львів: 10 фактів про головний універмаг міста
Через сильний вітер: на Львівщині без світла залишилось понад 40 сіл і містечок
Львів’янину на замітку: продовжать маршрут автобусів від АС "Західна" до центру міста
Читайте всі новини на нашій сторінці в Facebook та в Телеграм