"Поліція ловила, але не впіймала мене": мережа "вибухнула" мемами на соціальну рекламу Львівської ОДА

Соціальну рекламу Львівської облдержадміністрації з класиками української літератури перетворили на меми

Соціальну рекламу Львівської облдержадміністрації з класиками української літератури перетворили на меми

Події
06 серпня 2018 19:00

Створену Львівською облдержадміністрацією соціальну рекламу з Тарасом Шевченком, Іваном Франком та Лесею Українкою, які закликають дотримуватися правил дорожнього руху, висміяли у Facebook, перетворивши на меми.

Нагадаємо, у суботу, 4 серпня, на офіційній сторінці Львівської облдержадміністрації у Facebook опублікували постер із зображенням Тараса Шевченка та написом "Я б не перевищував швидкість".

"Поліція ловила, але не впіймала мене": мережа "вибухнула" мемами на соціальну рекламу Львівської ОДА фото

"Шевченко б не перевищував," - переконані у Львівській облдержадміністрації

Наступного дня "з’явився" Іван Франко зі словами: "Якби я випив – за кермо б не сів".

Франко ніколи б не їздив п'яним за кермом

Франко ніколи б не їздив п'яним за кермом

Обидва зображення створені в рамках соціальної кампанії про безпеку дорожнього руху. А потім з'явилася ще Леся Українка.

Ще одна креативна ідея від Львівської облдержадміністрації з Лесею Українкою

Ще одна креативна ідея від Львівської облдержадміністрації з Лесею Українкою

Після публікації на сторінці проекту "Рагу.лі" (спеціалізується на агресивному несмаку серед українських публічних осіб), соціальну рекламу з письменниками та ПДР перетворили на меми.

З'явились варіанти соціальної реклами із Миколою Хвильовим, Іваном Нечуєм-Левицьким, Григорієм Сковородою, Іваном Котляревським, Всеволодом Нестайком і навіть Лесем Подерв'янським.

"Поліція ловила, але не впіймала мене": мережа "вибухнула" мемами на соціальну рекламу Львівської ОДА фото 1

"Поліція ловила, але не впіймала мене": мережа "вибухнула" мемами на соціальну рекламу Львівської ОДА фото 2

Як у мережі сміються з креативності Львівської ОДА

У коментарі ZAXID.NET Ольга Березюк заявила, що "Львівська ОДА креативить як може, лиш би звернули увагу на проблему".

"Нас дуже тішить, що на ці зображення звернули увагу багато людей, і зокрема те, що ми потрапили на "Рагу.лі" – охоплення ж більше. Ми робили багато проектів через травматизм на дорозі, але найбільшого ажіотажу викликали саме ці два постери. Вони спеціально створені в такому аматорському форматі – щоб привернути увагу. Ми розуміємо, що ані Шевченко, ані Франко не спонукатимуть водіїв дотримуватися ПДР, але головне – звернути увагу водіїв на цю проблему", – заявила Ольга Березюк.

ДИВИСЬ ЩЕ:

Паркуюсь, як олень: підбірка фото львівських автохамів

Відкривай гаманець: у Львові зросли тарифи на паркування

"Щоб у вас не було дітей": у Львові порушниця ПДР прокляла патрульного

Читайте всі новини на нашій сторінці в Facebook та в Телеграм

 

 

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах