У їдальні львівської "Школи-гімназії Шептицьких" школярів обслуговують офіціанти. Раніше до у навчальний заклад привозили готові страви, тому діти стояли в черзі, щоб отримати свій обід.
Директор навчального закладу сподівається таким чином не лише поліпшити якість обслуговування, а й навчити дітей культури спілкування.
"Перед початком роботи прасується сорочка, одягається фартух, готується метелик. Це є біла класична сорочка. І метелик для офіціанта. Фартух теж рекомендований для офіціантів", – розповів студент кулінарного коледжу Владислав Палько.
Хлопець щоранку приходить на виробничу практику до цієї школи. Окрім Владислава тут проходять практику ще п'ятеро студентів. Вони не лише розносять страви, а й готують обіди та продають солодощі у буфеті, повідомляє
Залучити офіціантів до обслуговування школярів в учнівській їдальні запропонував директор школи отець Олег Ландюк. Він переконаний, що такий експеримент не лише підвищить якість харчування школярів, а й допоможе вироблятися культурі спілкування між дітьми і людьми, які обслуговують.
"Таким чином, це є не тільки харчування дітей, а також виховний аспект у нашій школі, коди діти вчаться спілкуватися за столом , правильно харчуватися і погодитися добре. Діти менше розхляпують їжу і більше її їдять", – зазначив директор "Школи-гімназії Шептицьких" отець Олег Ладнюк.
Цій новації у школі два тижні. Директор навчального закладу хоче, щоб офіціанти у шкільній їдальні були завжди.
ДИВИСЬ ЩЕ:
Як не грип, то кір: які львівські школи призупинили навчання
Незаплановані канікули: у двох школах Львова призупинили навчання
Читайте всі новини на нашій сторінці в
Підписуйтеся на нас в