Атака на маркетингові акції! Чому журналісти ополчилися на «Імідж Клуб»? - фото
Заради хайпу й популярності так звані блогери дозволяють собі розміщувати неправдиву інформацію. Вони поливають брудом чесні компанії, які проводять маркетингові акції.
Так, нещодавно під роздачу потрапив і «Імідж Клуб». Це – відома компанія, яка продає товари через каталоги вже більше 15 років. Декілька разів на рік «Імідж Клуб» заохочує своїх клієнтів. Компанія оголошує маркетингові акції. Суть їх у тому, щоб винагородити переможців приємним грошовим призом, який втілить їхні мрії.
Деякі журналісти, забуваючи про стандарти журналістської роботи і не розібравшись в деталях, пишуть гидоту заради грошей. «Імідж Клуб» обурений тим, що через гонитву журналістів за дешевою популярністю страждає компанія.
«Ми завжди чесно і офіційно працювали і обурені такими нападками з боку журналістів. Ми проводимо маркетингові акції як лояльність до наших покупців. У нас люди дійсно виграють гроші, ми відкрито публікуємо всі результати акцій. Щасливі переможці підтверджують чесність наших дій», – зазначив представник «Імідж Клубу».
Тема махінацій завжди цікава людям. Щоб не стати мішенню для шахраїв, експерти «Імідж Клубу» поділилися ознаками компаній-аферистів:
Незалежна компанія «Призова Варта», яка займається виведенням на чисту воду шахрайських акцій, провела перевірку «Імідж Клубу». Вона розмістила власне велике розслідування.
«Ми в три етапи проводили перевірку. Наша команда побувала особисто на проведенні маркетингової акції «Імідж Клубу», поспілкувалася з двома переможцями, взяла коментар у досвідченого нотаріуса і в представника компанії. Протягом усієї перевірки ми були скептиками, але «Імідж Клуб» довів свою чесність», – прокоментували в «Призовій Варті».
Перевірка діяльності «Імідж Клубу» доступна на офіційному сайті «Призової Варти», а також за посиланням: https://youtu.be/vXa2nyTaX5I.
Усі переможці «Імідж Клубу» вказані на офіційному сайті компанії.