Купуй квитки і замовляй їжу: Укрзалізниця запустила чат-ботів у Viber і Telegram

Укрзалізниця запустила чат-ботів з продажу квитків на поїзди у Viber і Telegram. Фото: pinterest.com

Укрзалізниця запустила чат-ботів з продажу квитків на поїзди у Viber і Telegram. Фото: pinterest.com

Події
12 сiчня 11:35

У вівторок, 12 січня, «Укрзалізниця» запустила чат-ботів з продажу квитків на поїзди у месенджерах Viber і Telegram. Також за допомогою ботів можна замовити харчування під час поїздки, подивитися розклад руху, дізнатися про прибуття або запізнення потяга і номер колії.

Як повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України, наразі через ботів у Viber і Telegram можна купити квитки лише на швидкісні потяги «Інтерсіті+».

Також чат-боти «Укрзалізниці» у Viber і Telegram мають такі функції:

  • замовлення харчування під час поїздки;
  • відображення розкладу руху (наразі лише відображаються потяги «Інтерсіті+»;
  • інформування про прибуття або запізнення потяга;
  • номер колії тощо.

Чат-боти «Укрзалізниці» доступні трьома мовами: українською, англійською та російською.

Як повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій, оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється безпосередньо без редіректу - для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці. Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Читайте всі новини у нашому каналі Telegram, додавайтеся у Viber і підписуйтеся на нас в Instagram

Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у Facebook

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах