Покращення транспортної інфраструктури: що пообіцяли у Львові чиновники

фото з сайту news.rambler.ru

фото з сайту news.rambler.ru

Транспорт та інфраструктура
21 березня 2015 11:25

20 березня у Львові відбулось виїзне засідання Комітету Верховної Ради України з питань транспорту, де були прийняті рішення про реалізацію важливих для Львова і області проектів.


Проект "Євроколія до Львова"


Метою реалізації даного проекту є створення ефективного міжнародного залізничного сполучення між Польщею, країнами Євросоюзу та Україною.

Основними перевагами будуть зменшення тривалості поїздок та підвищення комфорту пасажирів, а також усунення незручностей, які спричинені зміною ширини колії (потреби пересадки, перестановки вагонів тощо). Створення євроколії також сприятиме зростанню обсягів перевезень.

Слід зазначити, що ширина колії європейського стандарту становитиме 1435 мм.

Також було прийняте рішення розглянути можливість збільшення замовлень на Львівському локомотиворемонтному заводі.


Аеропорт "Львів" відкриють для світових авіакомпаній


Залучення аеропорту "Львів" до проекту "Відкрите небо" дасть можливість здешевити вартість квитка на авіаперельоти та збільшити пасажиропотік, а також позитивно вплине на розвиток Львівського аеропорту.

Варто зазначити, що на сьогодні Міжнародний аеропорт "Львів" поєднано міжнародним регулярним повітряним сполученням з 8 містами 6 країн світу, а саме: Австрією, Італією, Німеччиною, Туреччиною, Польщею та Росією.

Пропускна спроможність нового терміналу аеропорту "Львів" становить 1000 пасажирів на годину.

Після підписання угоди про спільний авіаційний простір передбачається зняття будь-яких обмежень на ринку авіаперевезень Україна-ЄС стосовно кількості рейсів, ємності та пунктів відправлення/призначення на територіях України та країн-членів ЄС.


Конкурс на будівництво концесійної дороги "Львів-Краковець" планують оголосити у квітні


Проект фінансової моделі, усі необхідні обґрунтування та конкурсна документація вже розроблені і наразі проходять узгодження в Уряді.

Йдеться про ділянку з Краковця до Західного обходу Львова з виходом на існуючу дорогу на Рівне і Київ.

Загалом очікується, що дорогу вдасться збудувати за 4-5 років. Її експлуатація триматиме близько 45 років. Таким чином загальний строк концесії становитиме період у 50 років.

Підтримані пропозиції щодо передачі частини автомобільних доріг загального користування

зі сфери управління Укравтодору до Львівської ОДА, а також фінансування їх ремонту та утримання сьогодні підтримали члени Комітету Верховної Ради України з питань транспорту.


Регіональні дороги - в обласне підпорядкування 


Під час виїзного засідання Комітету у Львові, голова ОДА Олег Синютка озвучив ряд пропозицій, реалізація яких повинна допомогти у вирішенні проблем області із станом автомобільних доріг, дорожнім господарством та інфраструктурою.

Запропоновано:

передати територіальні дороги у підпорядкування облдержадміністрації для отримання можливості належного їх обслуговування та ремонту. За його словами, одночасно слід також і розподілити фінансовий ресурс, який передбачався на утримання цих шляхів. Адже в кінцевому результаті протяжність автомобільних доріг місцевого значення зросте на 822,5 км;

змінити системи оподаткування, зокрема структури надходжень акцизного податку з реалізації пального;

передбачити субвенцію обласному бюджету близько 87% від суми акцизного збору та в’їзного мита на нафтопродукти, транспортні засоби й шини, які надходять до Держбюджету зі Львівщини.

Серед інших пропозицій Олега Синютки, які підтримав парламентський Комітет - оптимізація структури ДП "Львівський облавтодор", що дозволить суттєво скоротити кількість філій (з 20 до 11 філій), а також фінансування будівництва та ремонту доріг до міжнародних пунктів пропуску.

ТОП РОЗДІЛУ
Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах