Міністерство інфраструктури визначилося, як витратити кошти, виділені на ремонт та реконструкцію українських доріг у 2016 році: планують розпочати ремонт стратегічних магістралей у рамках транспортного коридору Захід-Схід через Центр України. Закінчити роботи обіцяють у 2018 році.
Начальник департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку і автомобільних перевезень при Міністерстві інфраструктури Роман Хміль у своїй колонці на "ЛІГАБізнесІнформ" проанонсував початок будівництва другого транспортного коридору Захід-Схід, через центр України.
"Мова йде про середньо-капітальний ремонт дороги Львів-Умань-Кіровоград-Миколаїв-Херсон. Рішення про включення в план робіт ділянки Кіровоград-Миколаїв-Херсон (замість ділянки Кіровоград-Дніпропетровськ-Луганськ) пов'язане з проведенням на сході України АТО", – пише він.
Дорожнім сполученням будуть з’єднані західна частина країни (Чоп-Львів, або Краковець-Львів), через центр України, вниз до морських портів: до Умані й далі на Одесу, а також через Кіровоград на Херсон. Після завершення АТО і відновлення руху на Сході розглянуть можливість повернутися до ремонту дороги від Кіровограда і до східного кордону, яка веде через Росію і Казахстан в Західний Китай і є стратегічним транспортним коридором, так званим "шовковим шляхом".
"Загальний обсяг робіт до Львова передбачає реконструкцію приблизно 930 км. Закінчити роботи ми розраховуємо орієнтовно в 2018 році. Виділених Світовим банком коштів може не вистачити на всю довжину дороги. Тому, швидше за все, доведеться додатково залучати близько $ 400 - $ 500 мільйонів (розглядається як зовнішнє фінансування, так і бюджетні кошти). Точно так само було з трасою Чоп-Харків. Потрібно починати будувати – і гроші знайдуться. Тим більше, що цей коридор дуже цікавий для Китаю", – пояснює Роман Хміль.
"Ми хочемо будувати бетонні дороги, оскільки в українських реаліях будівництво такої магістралі на 40% дешевше асфальто-цементної. Але в цьому випадку, коли мова йде про ремонт на кожній конкретній ділянці потрібно прораховувати, яке покриття буде ефективним, виходячи з економічної доцільності. Найчастіше при ремонті існуючої асфальтно-цементної дороги має сенс ремонтувати бетоном, тільки якщо дорога зруйнована вщент. Якщо ж дорога в задовільному стані – вигідніше асфальт ремонтувати асфальтом", – додав він.
Львів у новинах:
Яке житло користується попитом у Львові: огляд цін
Плануй відпустку: до кінця літа по Україні призначені додаткові потяги