Хто у Львові найчастіше порушує ПДР

Хто у Львові найчастіше порушує ПДР

фото з сайту dailylviv.com

Водії маршруток – одні з найбільших порушників, розповів під час круглого столу командир батальйону патрульної поліції Львова Андрій Пушкар.

"Водії маршруток – одні з найбільших порушників. Ми завжди розуміли, що це далеко не забезпечені люди, що у них мала зарплата. Спочатку намагались їм пояснювати, але нічого не допомагало. Ми слідкуємо за відео на Facebook і бачимо, обурення громадян щодо водіїв маршруток є дуже велике", – заявив А. Пушкар.

Він додав, що спочатку водіїв маршруток лише попереджали. З часом їх почали штрафувати, однак це не допомагає.

"У них не існує повороту – це перше порушення. Червоне світло – це друге порушення. Де хочу, там зупинився – це третє", – зазначив патрульний.

Згідно із статистикою, яку представили патрульні під час круглого столу, за час їхньої роботи було складено 20 адмінпротоколів за керування у нетверезому стані водіїв маршруток.

Командир батальйону патрульної поліції Львова Світлана Гірняк додала, що величезною проблемою є й те, що пасажири стають на захист водіїв-порушників: "Кожен їде на роботу, тому нам говорять, що ми погані, бо перешкоджаємо руху маршрутки, бо штрафуємо водія".

Водночас т.в.о. заступника начальника УПП у Львові Максим Підболячний зазначив, що штрафувати водіїв на кінцевій не дуже дієво: "Наші патрулі закріплені за квадратами, а їм потрібно їхати з маршрутчиком через усе місто, щоб притягнути його до відповідальності".

Водночас він зазначив, що водіїв легко притягувати до відповідальності, якщо є фото- чи відеофакти порушення. Адже перевізник знає точно, хто у той момент був на певній ділянці маршруту.

Голова ГО "За якісний транспорт" Святослав Товстига у свою чергу пояснив, чому водії не реагують на зауваження патрульних. За його словами, шофери на маршрутках у середньому працюють по півроку, а потім знаходять кращу роботу. Крім того, активіст додав, що на маршрутах здебільшого працюють приїжджі. Їхня зміна триває від четвертої ранку до 12 ночі. Тому водій спить 4-5 годин.

"Про які ви правила дорожнього руху можете говорити?, – обурився Товстига. – Про які зміни можна говорити, поки платитимуть таку зарплату? По-друге, відсотків 40% не проходять техогляд"

Читайте ще новини Львова:

Будь в курсі: коли та на скільки перекриють проспект Червоної Калини

У Львові поліція і чиновники судяться через стан доріг 

У центрі Львова почали капітальний ремонт однієї з вулиць