Уже через місяць більшість вулиць у місті, на яких проводять ремонтні роботи, мають відкрити для руху транспортну. Відтак, неодмінно має вирішитись питання заторів та проблем із громадським транспортом у Львові, заявив у коментарі IA ZIK начальник управління транспорту та зв’язку ЛМР Віктор Щир.
Він вкотре запевняє, що складна ситуація на дорогах міста через наплив приватного транспорту та ремонти великої кількості вулиць.
"Затори пов’язані з тим, що багато приватного транспорту в’їжджає в центр міста. Також чимало вулиць закрито на ремонт. Варто наголосити, що така ситуація на дорогах склалась не тільки цього тижня: великі затори почались ще з 1 вересня, коли закінчився сезон відпусток та розпочалось навчання у ВНЗ", – акцентував начальник управління транспорту.
За його словами, до кінця жовтня мають відкрити шляхопровід на вул. Городоцькій. Також ремонтні роботи завершать на вул. Київській, Нечуя Левицького. Окрім цього, відкриють проспект Червоної Калини, вул. Навроцького та об’їзд на вул. Зеленій, що дасть змогу покращити транспортний рух у місті.
"З листопада має вирішитись питання заторів та проблем із громадським транспортом у Львові", – зазначив Віктор Щир.
Щодо обмеження приватного транспорту у місті, то чиновник наголосив, що у законний спосіб цього зробити неможливо: "Для початку треба побудувати інфраструктурні розв’язки, щоб зменшити кількість транспорту у центральній частині міста".
Також Віктор Щир розповів і про кількість громадського транспорту, якого ой як недостатньо у місті.
"Транспорт на сьогодні виходить згідно із передбаченим планом. Є питання технічного характеру, коли автобуси ламаються, тоді на маршрути виходить менша кількість транспорту. Але це тільки одна проблема. Насправді громадського транспорту у Львові недостатньо. Ще у 2015 році велика кількість приватних підприємців, коли ціни на нафтопродукти пішли різко вгору, продали свої транспортні засоби. Наприклад, це відбулось по маршруту №18: коли курсували німецькі автобуси МАН, а зараз тільки "Еталони". Кількість їх не змінилась, але вміст пасажирів менший", – розповідає начальник управління транспорту.
За його словами, міська рада планує закупляти більшу кількість громадського транспорту. Відтак, ще до кінця 2016 року місто має отримати 20 нових автобусів від СП "Електронтранс". "У вересні ми підписали договір з "Електротрансом" на постачання 55 низькопідлогових автобусів. Окрім цього, якщо не виникне форс-мажорних ситуацій, то запустимо трамвайну колію на Сихів. Це буде додаткових сім вагонів і два вагони "Електрон", які вже їздять по місту. Якщо вдасться капітально відремонтувати ще три вагони КТ4 до кінця року, то на цю лінію вийде 12 вагонів. Також у 2016 році ми повинні отримати ще п’ять тролейбусів", – зазначив Віктор Щир.
Він також наголосив, що, на жаль, і цієї кількості транспорту буде замало для Львова: "Навіть цього буде недостатньо, щоб вирішити проблему з транспортом. Міська рада бере на себе зобов’язання робити це щорічно. Ми шукаємо інші джерела фінансування по оновленню рухомого складу: громадські, міжнародні компанії, фонди по екологічному транспорту".
Нагадаємо, сьогодні ситуація на дорогах у Львові ще більше шокує мешканців міста. Шалені затори майже по всіх вулицях, недостатня кількість маршрутних таксі, які до того ж переповнені, електротранспорт, який ламається майже на кожній зупинці. Львів’яни не втомлюються чекати, коли ж міська вдала вирішить цю проблему і чи взагалі це когось хвилює, адже таке враження, що у ЛМР просто випробовують терпіння людей.
Варто зазначити, що вчора у Львові була некраща ситуація. Транспортна система у Львові дає збої: добратись на роботу у час пік просто неможливо, попри те, що маршрутки переповнені, доводиться годинами вистоювати у заторах. 4 жовтня, вул. Любінська, Окружна, Антоновича взагалі стали непроїзними.
Як відомо, 1 жовтня, відповідно до рішення Львівської міської ради, усі приміські напрямки, які раніше курсували до Приміського вокзалу, змінили кінцеву зупинку. Відтак, маршрути №140 (Львів – Городок) та № 141 (Львів – Пустомити), які обслуговує підприємство "Фіакр-Львів", зупинятимуться на автостанції №3 (вул. Петлюри).
Відповідно кількість транспорту у цьому напрямку збільшилась і тому доводиться стояти у заторах інколи годинами. Також невідомо, які спеціалісти вивчали пасажиропотік у цьому районі, адже кількість пасажирів на зупинках відтепер збільшилась врази і добратись в центр просто неможливо.
Окрім цього, дуже складна ситуація на дорогах і на Рясне-1, Рясне-2, вул. Т.Шевченка, В.Чорновола, А.Сахарова, Степана Бандери. Кожного ранку львів’янам доводиться довго та неприємно добиратись на роботу.
Начальник управління транспорту та зв’язку Віктор Щир пояснив, що затори у Львові, насамперед, пов’язані з ремонтами великої кількості вулиць та напливом приватного транспорту.
"На цих вулицях справді є проблеми, але пов’язані вони із закриттям шляхопроводу на вул. Городоцькій, 166. Коли починали ремонтні роботи, ми передбачали, що буде перевантаження цих вулиць. Львівавтодор проводив дослідження, яке показало, що навіть при середньому навантаженні затори на цих вулицях будуть. Відтак, ще перед початком ремонту ми звернулись у департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку ЛОДА з проханням скороти кількість приміських маршрутів і скерувати їх до АС "Західна" та АС №3. Тому затори аж ніяк не пов’язані з тим, що міські маршрути перестали їздити до Приміського вокзалу", – зазначив Віктор Щир.
Читайте ще новини Львова:
Львів "поплив": затоплена поліклініка, колапс на дорогах, плаваюче сміття
Перехрестя вулиць Мечникова – Личаківської у Львові не будуть закривати на ремонт