Експериментальний вагон, який своїми силами відновили майстри "Львівелектротрансу", вже їздить вулицями Львова. Та конструктори були не до кінця задоволені тим, як виглядає оновлений вагон. Мали естетичні зауваження і пасажири. Тож конструктори попрацювали над його іміджем, повідомляє zaxid.net
Ніс трамвая – найпомітніша зміна порівняно з першою моделлю. Інженери-конструктори попрацювали над екстер’єром. Тепер у зовнішності вагона "електронівські" риси.
"Передня частина цього першого вагона, то це ми так робили, на коліні. Це була ручна робота. А тут вже пішли взаємозамінні деталі. Ми обрізали передню частину, зробили нову раму, вигнули і, відповідно, до тої рами були зроблено нове скло і нова обшивка передньої частини", – розповів головний інженер вагоноремонтних майстерень Андрій Калник.
Технічні новації будуть і всередині кабіни. Робоче місце водія комп'ютеризують.
"У нас пульт буде розширений, на якому в майбутньому будуть встановлені монітори. То не тільки в "Електроні" таке є. Ми дивилися й інші імпортні аналоги, згідно з європейськими зразками, євростандартами", – продовжив головний інженер вагоноремонтних майстерень Андрій Калник.
Аби заокруглені форми виглядали гармонійно і спереду, і позаду вагона, довелося робити нові креслення і хвостової частини старої "Татри".
"Він досить окантований з ребрами. Це третій трамвай, який ми зараз вже робимо в серію, і в цьому трамваї ми поміняли зад. Він в нас округлий. Скло буде теж округле. Він матиме більш заокруглені форми", – зазначив начальник трамвайного депо Роман Василишин.
Переробка одного такого вагона обходиться "Львівелектротрансу" в середньому у 500 тис. грн. Новий же коштує в 50 разів дорожче. У планах – довести до євростандарту не лише зовнішній вигляд трамваїв, а й узятися за технічне переоснащення застарілих електричних схем.
"Це реально ресурс. Це транспортні засоби, які можуть отримати повторне своє життя. До 10 років після такого серйозного ремонту трамвай може працювати", – запевнив директор ЛКП "Львівелектротранс" Михайло Сидорович.
До кінця року з боксів трамвайного депо на вулиці міста має виїхати ще три трамваї після реконструкції. На 2017-й плани куди більші – переробити 12-14 одиниць. Матеріалу ж є достатньо.
фото: Алекс Шутюк, Львівська пошта, Zaxid.net
Читайте ще новини Львова:
Львівський трамвай: історія найромантичнішого виду транспорту
У Львові раритетний трамвай розкрадають на запчастини
Старі львівські трамваї обладнують новими панорамними вікнами