Хороша новина: закінчили будівництво залізничного тунелю в Карпатах

фото з сайту LiveJournal

фото з сайту LiveJournal

Транспорт та інфраструктура
31 жовтня 2016 10:12

Будівництво Бескидського залізничного тунелю в Карпатах завершено, повідомив на  своїй сторінці у Facebook заступник начальника департаменту шляхів та споруд "Укрзалізниці" Георгій Лінник.

Він привітав усіх із завершенням проекту і виклав документацію, що підтверджує його слова.

Раніше міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадій Зубко повідомляв, що Бескидський тунель повинен стати продовженням "Шовкового шляху" в Європу. У січні завершили перший етап будівництва тунелю.

Геннадій Зубко тоді говорив, що ціна питання відкриття нового тунелю – 60% експорту і $50 млн на рік, які Україна отримує від перевезень через західний кордон.

Нагадаємо, що 15 січня Україна запустила експериментальний потяг по "Шовковому шляху" в обхід РФ. Експериментальний рейс відправився з Іллічівського порту за маршрутом Україна - Грузія - Азербайджан - Казахстан - Китай (через Каспійське та Чорне моря) - новим напрямом "Шовкового шляху". Він пролягає черех поромні переправи Чорного та Каспійського морів (Іллічівськ - Батумі і Алят - Актау-Порт). Контейнерний поїзд складається з 20 вагонів і дозволить доставити вантаж з Іллічівська до Достика (Китай) за 11-12 днів.

Хороша новина: закінчили будівництво залізничного тунелю в Карпатах фото

"Долголжданная "довідка". Сегодня завершена проходка Бескидского тоннеля. Поздравляю Всех"

Зазначимо, що Бескидський тунель довжиною 1747 м було збудовано у 1881 році. Тривалий час він перебував в аварійному стані. Швидкість руху поїздів обмежувалася 15 км/год.

У травні 2014 року Європейський інвестиційний банк виділив Україні позику в розмірі €55 млн для будівництва нового Бескидського залізничного тунелю. Роботи розпочались 29 жовтня 2013 року, їх планується завершити у четвертому кварталі 2017 року. Новий тунель довжиною 1822 м матиме дві колії. Його пропускна здатність збільшиться до 100 поїздів на добу. Потяги рухатимуться в тунелі зі швидкістю до 60 км/год.

Загальна вартість проекту з будівництва тунелю – 2,2 млрд грн. Із них у 2016 році загалом освоєно 1,08 млрд грн, у тому числі 325 млн грн. У структурі освоєних коштів: 533,6 млн грн за кредитом ЄБРР (у цьому році – 30,2 млн грн), 239,2 млн грн від ЄІБ (використані цього року) та 308,3 млн грн – кошти ПАТ "Укрзалізниця" (55,6 млн грн цього року).

Тунель має велике стратегічне значення для України, тому що 60% перевезень через західний кордон України йдуть саме через нього.

Дивись ще:

В Карпатах завершили перший етап будівництва Бескидського тунелю:фоторепортаж

Фотофакт: як у Львові оновили частину Митрополичих садів 

Зі Львова поїде новий швидкісний експрес

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах