В Укрзалізниці розповіли, як повернути забуті у потязі або на вокзалі речі.
В Укрзалізниці розповіли, що найчастіше забувають у потягах пасажири і як повернути загублену річ. Про це VG Львів повідомили у пресслужбі Укрзалізниці.
Як виявилося, забутий в купе смартфон або валіза, на відміну від їхнього господаря, подорожує далі – до кінцевої станції прибуття потяга. Зберігаються речі там не більше 30 днів.
Допоможіть журналістам Vgorode.ua виконувати свою роботу. Підтримайте фінансово >>> ❤"Серед забутого в поїздах зазвичай найбільше телефонів, парасольок та одягу", – йдеться у повідомленні.
Читай також: 100 років тому львівські потяги були швидші і комфортніші (ретро фото і відео)
Що робити, якщо забув речі у вагоні
Для початку – звернутися до начальника станції (вокзалу), на якій вийшов, і написати заяву. У ній вказати номер вагона та місце, які займав, описати забуті речі й зазначити найближчу станцію, на якій хотів би їх забрати.
При одержанні речей власник повинен сплатити перевізнику належні платежі (за зберігання, упакування, перевезення за тарифом багажу, якщо це мало місце), а також видати розписку довільної форми про одержання речей із зазначенням у ній свого постійного місця проживання, серії та номера паспорта або іншого документа, що посвідчує особу.
"Залізничники, які виявляють у поїздах, на станціях і вокзалах забуті чи загублені речі, складають акт з детальним описом загального вигляду знайдених речей та обставин, за яких їх було виявлено", – йдеться у повідомленні.
Що робити, якщо залишив валізу на вокзалі
Якщо речі були загублені не в поїзді, а на певній станції, то вони на цій станції і зберігаються. Пасажирам їх видають лише після перевірки документів, що посвідчують особу. Про забуті чи загублені або ж знайдені речі пасажири можуть повідомляти в контактний центр за номером телефону 0 800 50 31 11 (дзвінки безкоштовні).
Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у
Читайте всі новини у нашому каналі