У Львівській міськраді розповіли, на що найчастіше скаржаться львів'яни.
Так, від початку року опрацьовано близько 2,5 тисячі звернень, які надійшли на Фейсбук-сторінку спільноти "Гаряча лінія міста Львова".
"Найбільше мешканців хвилює питання ремонту доріг та тротуарів, громадського транспорту, прибирання прибудинкових територій, парків і стихійних звалищ та стан зелених насаджень", — розповів головний спеціаліст "Гарячої лінії міста" Андрій Толстой.
З початку 2020 року найбільше скарг і звернень львів'ян стосувалися Шевченківського, Франківського та Галицького районів міста, а з комунальних підприємств: ЛКП "Львівсвітло", ЛКП "Львівелектротранс", ЛКП "Львівавтодор". А також — міського управління транспорту та ЛК АТП-1.
Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у
Читайте всі новини у нашому каналі