Не мовчи: куди пасажирам скаржитися на незручності львівських трамваїв і тролейбусів

Куди пасажирам скаржитися на незручності львівських трамваїв і тролейбусів. Фото: Львівелектротранс (умовне)

Куди пасажирам скаржитися на незручності львівських трамваїв і тролейбусів. Фото: Львівелектротранс (умовне)

Транспорт та інфраструктура
26 листопада 2020 16:50

У Львові запрацювала «гаряча лінія» для користувачів електротранспорту. Її запустили для того, аби покращити якість обслуговування пасажирів.

Відповідне розпорядження від 17 листопада №52 підписав директор ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Свищо, повідомили в пресслужбі підприємства.

Так, відтепер можна скаржитися на незручності львівських трамваїв і тролейбусів на «гарячу лінію» - 0 800 300 055. Ця лінія працює щодня з 06:00 до 00:00 години. Обідня перерва з 12:00 до 13:00.

Якщо не вдалось зв’язатися із оператором, також можна написати звернення на електронну пошту hotline@let.org.ua.

Нагадаємо, якщо ваші сусіди палять листя чи суху траву, або ж ви стали свідком спалювання стерні незнайомцями – не мовчіть. Дивіться телефони, за якими можна поскаржитися, за посиланням.

Читайте всі новини у нашому каналі Telegram, додавайтеся у Viber і підписуйтеся на нас в Instagram

Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у Facebook
 

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах