Не догодиш: в якому районі Львова живе найактивніша громада. Фото: unsplash.com.
У лютому львів'яни звертались на «Гарячу лінію» міста понад 33 тисячі разів. Стільки звернень надійшло до контакт-центру 1580. Про це розповіла начальниця відділу «Гаряча лінія» міста Віра Фрис.
Не забудьте підписатися на канал Lviv.vgorode.ua в Telegram.
Найбільше в останній місяць зими мешканців турбували питання щодо прибирання доріг після негоди, ремонту дахів та дощових систем в будинках, очищення від снігу тротуарів та прибудинкових територій.
«У лютому було зареєстровано 12 561 звернення, 26% надійшли через нашу групу у Facebook, мобільний додаток та портал 1580. У контакт-центр надійшов 33 241 дзвінок, на 13 000 більше, ніж у минулого місяця», — розповіла Віра Фрис.
За словами Фрис, найбільше проведеної роботи за зверненнями у лютому здійснювали районні адміністрації Львівської міської територіальної громади. Лідером серед них є Шевченківська районна адміністрація — 2 175 звернень.
Нагадаємо, зателефонувати на «Гарячу лінію» міста Львова можна цілодобово та безкоштовно за номером 15−80 (також з мобільних телефонів), також залишити своє звернення можна за допомогою мобільного додатку «Львів 1580» для Android та iOS, а також через портал 1580.lviv.ua.