На що найчастіше скаржаться львів'яни через Гарячу лінію міста

На що найчастіше скаржаться львів'яни через Гарячу лінію міста.

На що найчастіше скаржаться львів'яни через Гарячу лінію міста. Фото: Юрій Богун.

Транспорт та інфраструктура
08 серпня 2023 12:39

Впродовж п’яти з половиною років «Гаряча лінія міста» Львова ефективно комунікує з мешканцями у Facebook. За цей період адміністратори групи опрацювали близько 93,5 тис. дописів, а кількість учасників групи перетнула позначку 110 тисяч. У Ратуші розповіли, на що найчастіше скаржаться мешканці через Гарячу лінію міста.

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Як розповів головний спеціаліст відділу «Гаряча лінія міста» Львова Назар Кушнір, найбільше за останні шість місяців львів’яни звертали увагу служб міста на питання ремонту доріг, тротуарів та неналежний стан фасадів, а також звертались щодо облаштування та ремонту дитячих майданчиків.

Окрім цього до першої п’ятірки увійшли звернення щодо прибирання прибудинкової території та встановлення дорожніх знаків й обмежувачів паркування. 

У департаменті «Адміністрації міського голови» Львова зазначають, що фейсбук-група «Гаряча лінія міста Львова» досі залишається єдиним в Україні проектом в соціальній мережі з подібним функціоналом, який максимально забезпечує зворотній та оперативний зв’язок з мешканцями міста.  

Окрім Фейсбук-групи «Гарячої лінії», львів'яни можуть залишати звернення через мобільний додаток «Львів 1580» для Android та iOS, а також через портал та чат-бот в Телеграмі. Також працює кол-центр 15−80, дзвінки приймаються із стаціонарних та мобільних телефонів цілодобово і безкоштовно.

Додавайтеся у Viber і підписуйтеся на нас в Instagram. Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у Facebook.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах