У Львові запустили мобільний додаток для оплати проїзду в громадському транспорті. Фото: city-adm.lviv.ua
У Львові презентували мобільний додаток «Електронний квиток ЛеоКарт» для оплати проїзду у громадському транспорті. Застосунок «Електронний квиток ЛеоКарт» розробили фахівці української ІТ-компанії SoftServe. Про це повідомили у Львівській міській раді.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Застосунок, через який наразі можна придбати загальні пересадкові квитки, а пізніше і абонементи, вже доступний для завантаження в AppStore та Google Play.
Щоб оплати проїзд через мобільний додаток, після завантаження потрібно зареєструватися, обрати пересадковий квиток, вказати кількість пасажирів та кількість квитків, які людина хоче придбати. Далі — здійснити оплату та активувати квиток. На екрані появиться QR-код. Тоді телефон з квитком потрібно прикласти до зчитувача QR-кодів на валідаторі у транспорті (у правому верхньому кутку екрана). Якщо оплата успішна – на валідаторі з’явиться зелена відмітка.
З моменту активації квитка і до 40 хвилин пасажири можуть здійснювати безоплатні пересадки на інший транспорт. При кожній пересадці потрібно обов’язково валідувати QR-код ( так, як і пересадка з ЛеоКарт). Після закінчення терміну дії квитка пасажир може доїхати до кінцевої зупинки.
При перевірці оплати проїзду контролеру необхідно буде показати телефон з активованим QR-кодом.
«Наголошую: при оплаті через додаток телефон потрібно прикладати до верхньої частини валідатора, де зображений QR-код. Якщо ж прикласти телефон з функцією NFC до нижньої частини валідатора – то є ризик, що вам за проїзд спише 15 гривень. Додаток спеціально так зроблений, щоб розмежувати місця для різних способів валідації», – пояснив директор ЛКП «Львівавтодор» Микола Власюк.
Загалом, через додаток одночасно можна купити до 100 квитків про запас. І вже поступово за необхідності їх активовувати та використовувати. До слова, при купівлі квитків через додаток кошти з банківської списуються миттєво.
Водночас, мешканців попереджають, що в перші тижні додаток працюватиме у тестовому режимі. У разі виявлення неточностей пасажирів просять інформувати про це ЛКП «Львівавтодор» – через гарячу лінію за номером 0800 303 007 чи соцмережі.
Як зазначив директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Олег Забарило, в подальшому його функціонал буде доповнюватися. «Наступний крок – запуск абонементів, функція планування маршрутів тощо», – зазначив посадовець. Та пояснив, що для запуску абонементів місто вже має напрацювання та технічну можливість. Однак, запустити їх поки не дозволяє законодавство, оскільки до того маємо перейти на оплату транспортної роботи автомобільним перевізникам.
Відтак, щоб реалізувати функціонал абонементів, місто очікує на відповідні зміни до законодавства.
Додавайтеся у Viber і підписуйтеся на нас в Instagram. Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у Facebook.