ЄС інвестує 76 млн євро на будівництво євроколії до Львова Фото: city-adm.lviv.ua
Європейський Союз прийняв рішення виділити 76 мільйонів євро на перший етап будівництва євроколії до Львова. Йдеться про ділянку Мостиська – Скнилів, що є частиною масштабного проєкту – об’єднання Львова з європейською залізничною системою напряму.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
«Гарні новини про євроінтеграцію. Європейський Союз виділив 76 млн євро на будівництво євроколії до Львова. Це перший етап – від Мостиськ до Скнилова. Далі – до головного вокзалу. Без пересадок та затримок на кордоні. Це нові логістичні можливості, новий темп для бізнесу і пасажирів. А для Львова – ще один крок до того, щоб стати ключовим хабом між Україною і Європою», – зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.
Ця різниця створює чималі проблеми з пропускною спроможністю шляхів до Євросоюзу, бо вимагає або перевантаження товарів, або зміни вагонів при вантажних або пасажирських перевезеннях. Будівництво євроколії до Львова – це 78 км нової залізничної лінії, яка об’єднає Львів з європейською залізничною системою напряму. Загалом за реалізацію проєкту відповідає АТ «Укрзалізниця».
Щодо другого етапу – продовження євроколії до залізничного вокзалу у Львові – з ініціативи міста Львівське комунальне підприємство «Інститут просторового розвитку» розробило та запропонувало пропозиції щодо технічних рішень можливості прокладання колії 1435 мм до головного залізничного вокзалу у Львові, що роками вважалося неможливим. Ці пропозиції були підтримані Укрзалізницею.
Як пояснили в Інституті просторового розвитку Львівської міської ради, майбутні зміни позитивно вплинуть на економіку та інвестиційну привабливість міста, а також це є дуже важливим покращенням для пасажирів. Зокрема, можна буде подорожувати потягом до Європи напряму, без пересадок і зміни вагонів.
Також товари зможуть швидше потрапляти до ЄС і навпаки без додаткових витрат на перевантаження тощо. Водночас розвиватиметься інфраструктура довкола залізничних вузлів — з’являться нові склади, готелі, логістичні центри. Це створить нові робочі місця на етапах планування, будівництва та експлуатації.
Додавайтеся у Viber і підписуйтеся на нас в Instagram. Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у Facebook.