Відділ Водозбут (абонентський відділ) - здійснює нарахування оплати за послуги водопостачання та водовідведення, надає довідки для оформлення субсидій тощо. Прийомні дні для громадян: вівторок, четвер та п'ятниця з 8.00 год до 17.00 год, перерва з 13.00 до 14.00 год.
Диспетчерська служба - приймає повідомлення про аварійні ситуації, які трапилися на міських водопровідних мережах, надає інформацію про стан водопостачання будинків у місті, організує ремонт і технічне обслуговування вуличної водопровідної мережі до фундаменту багатоквартирного будинку, працює цілодобово.
15-51 або 276-20-50 - аварії на вуличних системах водопостачання,
240-18-35 - аварії на вуличних системах каналізування.
Інформаційна лінія ЛМКП "Львіводоканал" - надає довідкову інформацію щодо стану оплати за спожиті послуги, тарифи, оформлення пільг чи субсидій, працює щодня з 8.00 до 17.00 год (з 10 хвилинною технічною перервою наприкінці кожної години, наприклад о 8.50, 9.50 і т.д.), тел. 245-92-18
Дочірнє сервісне підприємство "Водомір" - надає послуги з встановлення, ремонту та метрологічної повірки приладів обліку води. Контактні телефони: 276-25-85, 245-91-27
Хіміко-бактеріологічна лабораторія - контролює та досліджує показники якості питної води, тел. 245-91-60
Відділ зв'язків з громадськістю - тел. 245-92-16.