ЛКП "Львівводоканал"

Рейтинг закладу

2.2
#5
із 16 підприємств у рейтингу категорії Комунальні служби

* рейтинг працює у тестовому режимі
Дуже добре
0
Добре
1
Непогано
1
Погано
0
Жахливо
2

Про компанію

Відділ Водозбут (абонентський відділ) - здійснює нарахування оплати за послуги водопостачання та водовідведення, надає довідки для оформлення субсидій тощо. Прийомні дні для громадян: вівторок, четвер та п'ятниця з 8.00 год до 17.00 год, перерва з 13.00 до 14.00 год.

Диспетчерська служба - приймає повідомлення про аварійні ситуації, які трапилися на міських водопровідних мережах, надає інформацію про стан водопостачання будинків у місті, організує ремонт і технічне обслуговування вуличної водопровідної мережі до фундаменту багатоквартирного будинку, працює цілодобово.

15-51 або 276-20-50 - аварії на вуличних системах водопостачання,

240-18-35 - аварії на вуличних системах каналізування.

Інформаційна лінія ЛМКП "Львіводоканал" - надає довідкову інформацію щодо стану оплати за спожиті послуги, тарифи, оформлення пільг чи субсидій, працює щодня з 8.00 до 17.00 год (з 10 хвилинною технічною перервою наприкінці кожної години, наприклад о 8.50, 9.50 і т.д.), тел. 245-92-18

Дочірнє сервісне підприємство "Водомір" - надає послуги з встановлення, ремонту та метрологічної повірки приладів обліку води. Контактні телефони: 276-25-85, 245-91-27

Хіміко-бактеріологічна лабораторія - контролює та досліджує показники якості питної води, тел. 245-91-60

Відділ зв'язків з громадськістю - тел. 245-92-16.

Це чат - пиши та читай 👇
Давайте покращим довідник 💪
Виправляй застарілі дані
Додавай нові компанії
Просувай свою компанію
(coming soon)
Не виходить внести правки? Зв'яжіться з нашим редактором довідника в Telegram

Компанії поряд

Завантаження...