У Львові запрацювала система запису у поліклініку через інтернет

У Львові запрацювала система запису у поліклініку через інтернет

Відтепер мешканці Сихова зможуть записатись на прийом до лікаря чи отримати консультативну інформацію на якісно новому та сучасному рівні, не відвідуючи поліклініку. У Комунальній 4-тій міській поліклініці, яка щодня обслуговує близько 1,5 тис. осіб, у тестовому режимі запрацював проект "Електронна реєстратура", що значно спрощує життя мешканця: окрім запису на прийом у телефонному режимі та отримання необхідної консультації щодо роботи лікарів закладу, стало можливим записатись у зручний для себе час на прийом до лікаря он-лайн. Така система запрацювала вперше на комунальному рівні.

"Львів – одне з перших міст в Україні, яке успішно впроваджує електронні послуги для мешканців, зокрема – і в сфері медицини. У межах розвитку електронної медицини, у Комунальній міській дитячій клінічній лікарні запровадили "Електронну картку пацієнта", а в Лікарні швидкої медичної допомоги розробляється аналогічний проект. Сьогодні новітні технології вже з’явились і в роботі міської поліклініки на Сихові", - зазначає міський голова Львова Андрій Садовий.

Новий принцип обслуговування вхідного дзвінка дає мешканцю Сихівського району міста, звернувшись до "Електронної реєстратури" за єдиним міським номером 243-03-50, отримати обов’язкову, вчасну та якісну відповідь на дзвінок і такі послуги:

– консультативну інформацію щодо організації роботи лікарів закладу;

– можливість запису на прийом до лікаря у телефонному режимі – до 60 днів наперед з підтвердженням запису смс-повідомленням (відправкою "електронного талону"-підтвердження на телефон, з яким слід прийти на прийом). Також, маючи доступ до інтернету, можна самостійно, без звернення до реєстратури закладу, у будь-який зручний час записатись он-лайн на прийом до сімейного лікаря за адресою: https://reestratura.com, а також отримати на свій мобільний телефон смс-підтвердження – "електронний талон", або ж пацієнт може отримати електронного листа на свою електронну пошту. Поряд з тим, залишається можливість класичного запису на прийом через реєстратуру з отриманням талону на руки.

"У поліклініках працює "талонна система" запису на прийом. Пацієнт, прийшовши в реєстратуру, отримує талон на прийом до лікаря відповідної спеціалізації із вказаними прізвищами лікаря і пацієнта, годиною тощо. Оскільки ця система викликала і у відвідувачів, і у лікарів певний дискомфорт та невдоволення, то щоб спростити життя мешканців і зробити медичні послуги швидшими, доступнішими і дешевшими, вперше на комунальному рівні у Львові створено "Електронну реєстратуру" у Комунальній 4-тій міській поліклініці, що на просп. Червоної Калини, 68. Ця поліклініка щодня обслуговує близько 1,5 тис. людей, тому так важливо було адаптувати цю систему, у першу чергу, для мешканців Сихова. Ми працювали над проектом впродовж року. На сьогодні система електронного запису працює у режимі тестування та адаптації до потреб відвідувачів поліклініки та лікарів", – розповідає начальник міського управління охорони здоров’я Володимир Зуб.

З дотриманням чинного законодавства, система запису передбачає обслуговування лікарем 4 візитів на годину – по 15 хв. на прийом, завдяки чому кожен пацієнт стає індивідуалізованим, що передбачає прозорість і відкритість та виключає можливість набору талонів запису "наперед". На сьогодні система передбачає запис до таких спеціалістів: сімейного лікаря (що у подальшому скеровуватиме до відповідного фахівця вужчого профілю) і гінеколога, спеціаліста жіночої консультації.

Система працює у тестовому режимі, тому оплата смс-підтверджень – "електронних талонів" здійснюється безкоштовно. Коли система запрацює у постійному режимі – планується перевести оплату смс-підтверджень за рахунок пацієнта, оскільки це передбачатиме значні фінансові затрати для медзакладу.

Загалом, "Електронна реєстратура" забезпечить:

– зменшення часу перебування у чергах до реєстратури та належну сучасну організацію свого часу на амбулаторне обслуговування для пацієнтів

– якісне сучасне планування своєї діяльності лікарем поліклініки та зменшення неорганізованих черг біля кабінетів прийому

– постійний моніторинг адміністрацією закладу якості обслуговування працівниками реєстратури телефонних звернень відвідувачів та вчасності їх обслуговування, а також організації прийому лікарями закладу.

"Медперсонал закладу пройшов відповідне навчання, робочі місця працівників реєстратури та старших медсестер відділень забезпечено комп’ютерним обладнанням з швидкісним доступом до інтернету, - розповідає головний лікар Комунальної 4-тої міської поліклініки Остап Місюра. – Також введено в експлуатацію цифрову АТС та укладено угоду з компанією, яка надає смс-послуги".

Компанія-розробник проекту – ТОВ "Vitagramma" – працює у сфері розробки програмного забезпечення для закладів охорони здоров’я досить давно, зазначає її директор Дмитро Гик. І одним із останніх проектів, який компанія ініціювала, є створення "Електронної реєстратури". "Власне, для міста Львова, для поліклініки на Сихові ми розробили цей програмний продукт безкоштовно. Поки що нам все вдалося, співпраця була дуже успішною та продуктивною. Це наш перший досвід взаємодії з некомерційним сегментом", – зазначає він.

Незабаром таку систему впроваджуватимуть і в інших поліклініках міста. Як заявив розробник, компанія готова й надалі надавати програмне забезпечення для цього безкоштовно – від закладів потрібні лише комп’ютери та швидкісний інтернет.

Львів у новинах: 

У Львові шукають батьків загубленого 5-річного хлопчика (фото)

У Львові пройшов жіночий велопарад "Богиня на велосипеді" (фоторепортаж)

"Океан Ельзи" виступить у Львові в рамках світового турне: скільки коштують квитки (фото, відео)