Львів яни скаржаться на спеку в квартирах: куди телефонувати

Львів'яни скаржаться на спеку в квартирах: куди телефонувати

фото з сайту Обозреватель

Опалювальний сезон розпочався у Львові 10-го жовтня. Якщо раніше мешканців цікавило, коли до їх квартир подадуть тепло, то тепер дехто скаржиться на занадто високу температуру. Tvoemisto.tv дізнавалося, куди звертатися у таких випадках.

Як зазначила у коментарі прес-секретар ЛМКП "Львівтеплоенерго", середня температура у помешканнях має бути 20 градусів. Подання опалення комунальним підприємством регулюється залежно від температури на вулиці. Однак львів’яни можуть самостійно змінювати режим надходження тепла за допомогою лічильників, які встановлені в будинках.

Ганна Пищула додала, що такі лічильники є в 95% будинків, які обслуговує ЛМКП "Львівтеплоенерго". "Зазвичай у будинках призначають відповідального, який стежить за таким лічильником. Перш ніж скаржитися на гарячу лінію, радимо дізнатися, чи у вашому будинку він є та хто його регулює", – зазначила вона.

Львів'яни, у будинках яких відсутні такі лічильники або які мають інші проблеми з опаленням, можуть звернутися до диспетчерської служби ЛМКП "Львівтеплоенерго" за тел.  260-33-16.

Споживачам, яких обслуговує ЛКП "Залізничнетеплоенерго", радять телефонувати в аварійно-диспетчерську службу: тел. 292-01-87, 262-64-51.

Нагадаємо, опалювальний сезон в Україні, зважаючи на температурні умови, триватиме 160-180 днів.

Читайте ще новини Львова:

Скільки коштуватиме утеплення будинку на зиму

Дізнайся: як одержати допомогу від держави після підвищення тарифів 

Зима-2016: скільки львів'яни платитимуть за тепло та газ