Новий "заклад" "Перша львівська хвойдарня" виявився фейком. Про це йдеться на сторінці PR-агенції Golova Agency у Facebook.
"За останній місяць ви неодноразово бачили репости, посилання та статті про Перша львівська хвойдарня. Настав час зізнатися – це наш проект. І зараз ми все про нього розкажемо. Що таке "Перша львівська хвойдарня"? Це діджітал-арт проект аґенції вирішення складних задач Golova Agency. "Перша львівська хвойдарня" – повністю віртуальний проект, який існує у Facebook, ЗМІ та у наших з вами головах. Цей проект показує глибоко гедонізоване сучасне суспільство, яке у гонитві за унікальністю усвідомлення себе в цифровому просторі готове йти до закладу, якого не існує і який сповідує сумнівні цінності", – розповіли в агенції.
Ідея виникла завдяки жарту за столом. "Як би називався дім розпусти у Львові?" – "Перша львівська хвойдарня" – "А давайте реально зробимо і розкрутимо такий заклад?" Тож ми його зробили і розкрутили.
"Результати неочікувано високі. На подію "Відкриття" висловили бажання прийти понад 470 людей. Лише за тиждень на сторінку Хвойдарні підписалося понад 1000 користувачів. За час кампанії у ЗМІ з’явилось понад 100 публікацій про Хвойдарню (навіть у ватних ЗМІ запалало), а за місяць кампанії охоплення сторінки "Першої львівської хвойдарні" перевищило 192 000 користувачів. І, нарешті, наш проект було номіновано на нагороду X-Ray Marketing Awards у категорії "Саспенс року". Проект сколихнув ресторанні та маркетингові спільноти України. Сподіваємось, він надихне наших колег та рестораторів на більш яскраві, зухвалі та сміливі рекламні кампанії. А ми завжди готові їм допомогти з ідеями та реалізацією", – додали автори задуму.
Журналісти VG Львів намагалися зв'язатися з можливими господарями кафе, а після "відкриття" і з людьми, які залишали відгуки про "Хвойдарню" в соцмережах. Всі запити залишилися без відповіді.
Читайте також:
"Маст сі": ТОП-15 найпопулярніших "туристичних" кнайп Львова
Штрудель, сирник, ковбаски: що і де варто спробувати у Львові