Щось пішло не так: львів’яни нарікають на безготівковий розрахунок у трамваях

фото з сайту www.lvivpost.net

З впровадженням у львівських тролейбусах і трамваях безготівкового розрахунку проїзд не став набагато комфортнішим. Жителі міста скаржаться на те, що система працює некоректно, доводиться дуже довго тримати смартфон, щоб він зісканував QR-код, а студентські квитки взагалі нереально придбати.

Редакція ІА ZIK отримала відповідні скарги від львів’ян, які живуть у різних частинах міста.

П. Наталя щодня їздить з вул. Наукової на роботу у центр трамваєм №3.

"Кожного дня їду на роботу і з роботи трамваєм №3. Жодного разу не бачила, щоб хтось користувався стікером (відскановував QR-код для безготівкового розрахунку, – ред.). Людей багато. Проміжок часу надто довгий. Якщо чекати 15 хвилин, то трамвай може без зупинки їхати, як мінімум до вул. Сахарова. Саме там виходить більшість студентів", – зазначає п. Наталя.

Вона додає, в інструкції щодо безготівкового розрахунку йдеться, що потрібно завантажити на смартфон мобільний додаток Privat24 і відсканувати QR-код, який зображений на спеціальних стікерах в трамваї або на зупинці транспорту. Під час поїздки оплачений квиток потрібно буде "прокомпостувати" безпосередньо у смартфоні і пред’явити кондуктору або контролеру.

"Не уявляю, як в забитому вагоні можна поворушити рукою, не кажучи вже про те, щоб дотягнутися до цього стікера через 4-5 людей. Що просити тих, хто стоїть попереду: "Передайте мій сматрфон для сканування"? Люди зайвий раз не хочуть на квитки передавати. Тим більше, що картинка із стікером одна на вагон (хоча в деяких трамваях є на кожному вікні). Ще цікавить, чому в "годину пік", тобто з 8.00 до 8.30, трамваї збираються на кінцевій зупинці, в той час, як купа людей очікує електротранспорт просто на рейках? Було би добре, якщо б трамвай курсував щоп’ять хвилин", – обурюється львів’янка.

П. Ольга, яка живе на Сихові, одна із перших змогла випробувати нову форму оплати за проїзд. Однак зараз вона купує квитки у водія.

"Мені не сподобалось, бо з першого разу не вдалося оплатити проїзд. Я дуже довго тримала телефон, щоб він зреагував на QR-код", – пригадує п. Ольга.

Вона додає, якщо в одну сторону їй з друзями вдалось скористатись QR-кодом, то в іншу – ні.

"В одну сторону я купила два квитки, а у другу сторону (смартфон, – ред.) вже не реагував. Не можу зрозуміти чому. Та навіть, коли мені вдалося придбати квиток, я дуже довго тримала телефон, поки він відсканував код – хвилин 10-15. Можливо, це через рух. Але ми пробували відсканувати і на зупинках – не вдавалося".

П. Ольга зазначила, що сама задумка безготівкового розрахунку непогана: "Якщо б удосконалити саму систему, то мені це б подобалося. Це економить мій час. Не потрібно стояти у черзі до водія трамваю, затримувати його".

П. Тетяна, яка щодня їздить тролейбусом №12 з Левандівки, також наголошує, що різні нововведення – це добре. Однак жінка зазначає новенькі QR-коди ще більше контрастують із жахливим станом старих тролейбусів.

Фото із соцмереж

"Безготівковий проїзд – це добре, але якби хоча б ремонтували рухомий склад. А то ми бачимо обшарпані стіни, здерту фарбу всередині тролейбуса, а між дверима такі величезні щілини, що здуває вітер", – наголосила вона.

Ще один великий мінус – це те, що студенти не можуть купити пільговий квиток за допомогою безготівкового розрахунку.

"Студентські неможливо купити. Лише загальні. Не розумію, чому так, адже студенти активно користуються смартфонами. Але я краще купуватиму квитки у водія, ніж платитиму у два рази більше", – зазначає третьокурсник Андрій, який живе на Сихові.

Фото: Микола Тис/ZIK

 24 січня у Львові запрацювала система безготівкового розрахунку за проїзд у трамваї. 

Дивись ще:

Водіям на замітку: у Винниках дорога перетворилася на "танкове поле"

Личаківську закривають на ремонт: як поїдуть трамваї

Як саме: у Львові реконструюватимуть вулицю Чернівецьку

Последние новости