Дивись фото: як виглядатиме громадський транспорт Львова

У Львові визначили брендування громадського транспорту.

У Львові визначили брендування громадського транспорту. Переможцем став варіант, який передбачає розфарбування міського транспорту у жовтий та білий кольори.

Журі конкурсу, із чотирьох запропонованих концепцій, обрало переможцем варіант Костянтина Череповського. Цей проект взяли за основу для доопрацювання.

"Треба зважити на те, що ліврею ми розробляємо не на день, не на рік і не на три роки. Ми розробляємо ліврею на довше. Тому ми думаємо, що жоден з варіантів не може бути взятий і вже нанесений на транспорт чи вже внесений в специфікацію на придбання нових тролейбусів. Ми вважаємо найоптимальнішим варіантом сьогодні буде обрати переможця, але взяти його роботу за основу, яка далі буде доопрацьована за участю фахових дизайнерів", – розповів заступник директора житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради Андрій Білий.

Костянтин Череповський вважає яскравий жовтий колір, який мерія визначила базовим для розробки брендування, невдалим, через що вирішив додати білий колір. "Ми виходимо з того, що базовим є жовтий колір. Щоб зменшити площу жовтого кольору, обводимо кузов білим, додаючи йому пластики", – зауважив він.

Простір між вікнами старих трамваїв і тролейбусів автор концепції пропонує фарбувати чорним кольором, щоб зробити їх візуально подібними на нові моделі транспорту.

Зокрема, Костянтин Череповський запропонував позначати елементами різних кольорів види транспорту: трамваї – червоним, тролейбуси – синім, автобуси – зеленим. Однак від цієї ідеї ще можуть відмовитися під час доопрацювання концепції.

За словами Андрія Білого, доопрацювання триватиме близько двох тижнів, після чого в мерії презентують остаточний варіант лівреї.

"Нову ліврею ми будемо використовувати для всього нового транспорту, вона буде вказана в специфікації під час закупівлі, тому виробник одразу буде розфарбовувати транспорт так, як нам треба. Транспорт, який вже є в місті, перефарбовуватимуть з часом", – зазначив Андрій Білий.

Згідно з умовами конкурсу, переможець після розроблення брендування для всіх моделей транспорту отримає винагороду – 36 тисяч гривень.

ДИВИСЬ ЩЕ:

Відео дня: італієць зняв кліп про львівські маршрутки

12-метрові новачки: як у Львові курсуватимуть великогабаритні автобуси

Щоб не плакать, я сміявсь: добірка курйозів у львівських маршрутках

Читайте всі новини на нашій сторінці в та в 

Підписуйтеся на нас в 

Последние новости