Львів туристичний: як не прогадати з екскурсією

Львів туристичний: як не прогадати з екскурсією

фото: tourbaza.com

 

Фото:ukrexcurs.com

фото:ukrexcurs.com

Львів давно вже став туристичною Меккою. Подивитись на його унікальну архітектуру, послухати легенди старого міста, покуштувати львівської кави і струдлів, шоколаду і пампухів  - з’їжджаються люди з усіх усюд.

Лише на новорічно-зимові свята місто Лева відвідали  понад 300 тисяч туристів. І як кажуть  керівники львівських турфірм, Богу дякувати, люди таки їдуть до нашого міста, яке відкривають їм на мапі світу 500 львівських екскурсоводів.

Як не ошукатися і потрапити на хорошу, пізнавальну екскурсію в місті, Vgorodе дізнавався у відомих львівських туристичних експертів.


Ігор Лельо: "Хлопці з папочками – це смерть для туризму, для Львова"

- Львів викликає в туристів захоплення, - розповідає Ігор Лельо. – І не важливо, чи туристи відвідали місто вперше, чи були вже у ньому декілька разів. Але це  за умови, що наше прекрасне місто відкривають для туриста обізнані  гіди, які добре володіють, як мовиться, темою і не зіпсують людині, яка приїхала до нас в гості, враження про столицю Галичини.

А на туристичному ринку у Львові, на жаль, вистачає і недоброякісних гравців. Оці хлопці, які товчуться з папочками в руках білля головного входу в мерію, на площі Ринок, – нічого якісного туристу запропонувати не можуть, бо працюють без всяких ліцензій, бейджиків і абсолютно безвідповідально. Хлопці з папочками – це смерть для туризму, для Львова. Вони обіцяють людям те, чого немає. Тобто, екскурсію з привабливою назвою, за якою не стоїть нічого. Більше того, ці хлопці не є з якоїсь легальної компанії, вони не відповідають за безпеку людей, не продають ніяких квитків на свій захід, у них немає жодного обліку і навіть  розпізнавальних знаків. Вони просто "стрижуть купони".

Я такі екскурсії називаю "кримський стиль": "знавці" міста підбирають людей і замість цікавих розповідей пропонують їм "хі-хі" - "ха-ха" і Бог зна що. Благо, ми  таки  побороли це явище в місті.

Пам’ятаєте, напевно, і виснажених орлів і інших птахів перед Львівською оперою, яких привезли кримські гіди, щоб заробити на фотографіях? Таке знущання над тваринами не можна було байдуже оминути. І ми  це все прибрали з міста.

 - Ви, напевно чули, що притчею во язицех у Львові стала екскурсія "Підземний Львів", куди входить лише три об’єкти. Люди скаржаться і розчаровуються у таких екскурсах в історію Львова і псують собі враження про місто?

 - Таких у Львові небагато, але вони є.

Щоб одержати якісний продукт, туристу за послугами краще звертатись в туристичні фірми.  Ми, наприклад, намагаємось дати туристові ті відчуття, яких він хоче: турист може побувати на костюмованій нічній вечірці з бургомістром Львова (ця екскурсія добре продається і є витребуваною - ред.), у нас є екскурсії, де люди можуть взяти участь у розмальовуванні яворівської іграшки, в ліпленні вареників, покатати своїх дітей на конях. Тобто людина може стати частиною того простору, в який потрапляє і активним учасником різних подій.

*

"Фішка" туристичного продукту Ігоря Лельо - екскурсії дахами Львова та "Нічний Львів".

Фото:dyvys.info

фото:dyvys.info


Ігор Губіліт: "На чому вигадати - треба думати самому"

- Туристична галузь завжди зацікавлена в прибутку. А щоб його мати – треба дуже добре працювати, інакше втратиш клієнта, - переконаний Ігор Губіліт.

У Львові ті люди, які обманювали туристів або пропонували неякісний продукт – дуже швидко відмирають і мають дуже мало роботи. Тому я б сказав, що якісних і хороших екскурсій у місті Лева  набагато більше, ніж поганих. А ошукати можуть кожного, бо це як на ринку: купив ніби-то хорошу сорочку в магазині, а через два дні вже два ґудзики відірвались. Так і тут. В туризмі нема нічого однозначного. Треба уміти вибирати і володіти інформацією.

Звичайно, що надійніше звертатися за послугами в туристичну фірму. Але не завжди! Нині і тут може виникнути чимало проблем. Та й фірма бере більші гроші з туриста, ніж приватний екскурсовод. Що теж буває не завжди. На чому вигадати, треба думати самому.

А щодо хлопаків з папочками, то я б не сказав, що вони зле працюють. Ну а що тут скажеш – в людини є вибір: ходити з гідом по місту за 200 чи 300 гривень, чи, скажімо за 60-100? Ще раз повторю – в цьому світі нема нічого однозначного.

*

"Фішка" туристичного продукту – збірні екскурсії по Україні зі Львова.

vk.com

фото: vk.com


Людмила Ісак: "Мені не подобається  тенденція, яка зараз панує  в львівському туризмі"

- Мені не подобається  тенденція, яка зараз панує  в львівському туризмі, - зізнається Людмила Ісак. - Справа в тому, що зараз, мовляв, вже можна працювати без бейджиків, без ліцензій  і взагалі без нічого. Виходить, що екскурсії може проводити будь-хто. А це неправильно, бо кожен має робити свою справу професійно.

А у Львові на екскурсії нині запрошують  ледь не в трамваї, не кажучи про готельєрів, які туристам теж дають свої рекомендації. Я вважаю, що найкращий вихід для приїжджих у наше місто – все ж звертатись за послугами до професійних туристичних фірм, де їм забезпечать і якісне обслуговування, і професійного гіда. Хочу сказати, що обслуговування туриста в фірмі не завжди є дорожчим від  послуг екскурсовода-любителя.  Зате  туристична фірма вже точно постарається, щоб ви одержали максимум інформації і побачили всі  знамениті місцеві пам’ятки.

*

"Фішка" туристичного продукту – святкові індивідуальні тури

Фото:tourbaza.com

фото:tourbaza.com

 

Коротка статистика  Інформаційного туристичного центру (пл. Ринок,1):

За грудень 2014 року за інформаційною допомогою в центр звернулись -1883 відвідувачів: з України – 1441, з 8 країн світу – 442 особи.

У порівнянні з 2013 роком кількість відвідувачів зросла вдвічі.

Лідерами за кількість звернень - є кияни, за ними йдуть одесити, харків’яни і дніпропетровці.

На новорічно-різдвяні свята (з 30 грудня 2014 р. по 10 січня 2015 р.) у центр звернулись – 1706 осіб: з України – 1415 відвідувачів, іноземців -  291.

У порівнянні з 2014 роком кількість звернень збільшилась понад 14 відсотків.