Задоволені всі: підбили підсумки акції  Вдвічі більше Львова

Задоволені всі: підбили підсумки акції "Вдвічі більше Львова"

фото: smagin.com.ua

У Львові з 20 до 22 лютого відбувалась акція "Вдвічі більше Львова". Учасниками акції стали 63 заклади туристичної сфери міста.

Управління туризму ЛМР провело опитування серед учасників акції.

Загалом, керівництво закладів-учасників, гості та мешканці міста залишились задоволеними та очікують від міської влади нових проектів та ініціатив.


Кількість туристів та користувачів послуг   подвоїлась

Учасники проекту відзначили у два рази більшу кількість туристів, у порівнянні зі звичайним лютневим вікендом та удвічі більше користувачів послуг, у порівнянні з минулорічною акцією.


 Звідки дізнались про акцію

Більшість туристів про акцію дізналися завдяки телевізійним сюжетам та  міським сайтам, а також соціальним сторінкам соціальної мережі “Facebook”, роликам в потягах "Інтерсіті" та в приміщеннях вокзалів Львівської залізниці.


Проект отримав позитивні відгуки

"Акція працює. Вона потрібна місту. Будемо робити її наступного року, адже щороку вона дарує гостям та мешканцям міста нагоду провести цікаве дозвілля всією сім'єю чи в компанії друзів, тому що ціни на період акції стають доступнішими як для туристів, так і для львів’ян, які отримують хорошу нагоду дізнатися більше про рідне місто", - зазначає Галина Малець, начальник управління туризму ЛМР.

Адміністратори закладів розміщення відзначили велику кількість схвальних відгуків від гостей, які прибули до Львова спеціально на період акції.

"У нас кілька номерів були заброньовані саме по цій акції. Всі гості володіли інформацією про акцію і тарифи, завдяки сюжетам на ТБ та промоції в інтернеті. Загалом, гості залишились дуже задоволеними, оскільки даний проект - це гарна можливість зекономити. Зауважень немає, варто продовжувати", - відзначає менеджер з бронювання готелю "Жорж" Олеся Спасовська.


Музеї відвідало у два рази більше відвідувачів

"Вдвічі більше Львова" привела до музею вдвічі більше відвідувачів. До музею приходили як поодинці, так і з родинами, друзями, були й екскурсійні групи.

Для декого подарунки стали приємною несподіванкою, але багато людей завітали до нас, почувши про акцію по телебаченню чи прочитавши про акцію в інтернеті. Дякуємо за можливість участі", - говорить Софія Легін, вчений секретар Музею Михайла Грушевського.


Акція відбудеться і наступного року 

"Акція працює. Вона потрібна місту. Будемо робити її наступного року, адже щороку вона дарує гостям та мешканцям міста нагоду провести цікаве дозвілля всією сім'єю чи в компанії друзів, тому що ціни на період акції стають доступнішими як для туристів, так і для львів’ян, які отримують хорошу нагоду дізнатися більше про рідне місто", - зазначила Галина Малець, начальник управління туризму ЛМР.

ЧИТАЙТЕ ЩЕ:

У Львові відкриють волонтерський центр: як долучитися

Флешмоб: сьогодні 120 маленьких львів’ян світитимуть в небо ліхтариками

Будь цивілізованим: 58 майданчиків для вигулу собак у Львові [ПЕРЕЛІК, КАРТА]