З початку року на гарячу лінію міста надійшло майже 33 тисячі дзвінків та більше 10 тисяч звернень від мешканців міста. Що ж найбільше викликає невдоволення в жителів міста і чи збільшилась кількість тривожних дзвінків?
В прес-службі ЛМР розповіли, що за період з 1 січня до 15 березня 2015 року на гарячу лінію міста надійшло 32 783 дзвінки, що на 16% менше, ніж за аналогічний період 2014 року (38 950), та було зареєстровано 10 465 звернень.
2015 рік 2014 рік
Електропостачання 82 194
Вуличне освітлення 81 80
Водопостачання 402 452
Витоки води на вулиці 134 138
Вулична каналізація 110 148
Опалення 507 285
Ліфти 655 552
Транспорт 837 494
Благоустрій 410 369
Скарги 950 501
Житлове господарство 4520 5120
Очевидно, умови життя, що різко змінились в гіршу сторону, відсунули побутові проблеми мешканців міста на другий план. Адже зараз головна проблема, як вижити і дати собі раду в скрутний період. Так що не до комфорту.
ЧИТАЙТЕ ЩЕ
:Будь в курсі: все, що потрібно знати про житлову субсидію
Вперше в Україні: як Львівщина буде впроваджувати монетизацію пільг
У Львові презентували "електронне місто" на хмарній платформі