На сайті Львівобленерго тепер можна дізнатись чому нема світла

фото з сайту curator.sumy.ua

фото з сайту curator.sumy.ua

Комуналка
16 вересня 2016 13:23

На інтернет-сторінці ПАТ "Львівобленерго" з’явився розділ, через який можна з’ясувати причину відсутності світла.

Якщо у вас зникло у будинку чи мікрорайоні світло, то повідомити про аварію чи з’ясувати її причину можна через сайт "Львівобленерго" (www.loe.lviv.ua). Про це розповів директор з електропостачання компанії Костянтин Ющак, повідомляє кореспондент "Вголосу".

Про причини відсутності електроенергії у помешкання, а також про орієнтовний час усунення аварії можна довідатися у спеціальному розділі "Чому немає світла ?" на сайті "Львівобленерго". Серед інших онлайн послуг, які пропонують енергетики, наголосив Костянтин Ющак, є також розділ "Мій дім", через який всі абоненти (а це понад 900 тисяч у Львівській області ) можуть дізнатися про свої нарахування за електроенергію, подати показник, сплатити за електрику онлайн, подати заявку на встановлення багатофункціонального  лічильника і перейти на "нічні" тарифи. Послугою  "Мій дім" користуються вже 54 тисячі споживачів "Львівобленерго".   

Костянтин Ющак також повідомив, що третина споживачів ПАТ "Львівобленерго" користується нині субсидіями на оплату за електроенергію.

Читайте ще новини Львова:

Будь в курсі: львів'яни, що відмовились від лічильників, платитимуть за газ дорожче

Дізнайся: коли львів'янам тепер треба повідомляти показники світла

Працівники "Львівобленерго" встановлювали лічильники, що недораховували електрику

ТОП РОЗДІЛУ
Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах