На Львівщині непобутові користувачі зможуть дізнаватись про аварійні відключення світла, орієнтовний час відновлення електропостачання та отримуватимуть попередження про знеструмлення.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь щоб бути в курсі найважливішої інформації.
Після реєстрації в персональному кабінеті, дані користувачів додадуть до розсилки протягом 7 робочих днів. Якщо у непобутового користувача укладено з обленерго один договір на декілька об’єктів, то інформацію про відключення кожного з них можна буде отримати окремо.
Як замовити таку послугу:
зареєструйте свій мобільний номер у чат-боті «Львівобленерго» у Viber або Telegram за посиланням;
зайдіть у Ваш «Персональний кабінет» та у розділі «Послуги» натисніть «Створити» та
оберіть послугу «Інформування про відключення електроенергії».
завантажте і заповніть анкету відповідно до зразка. Натисніть «Вперед».
виберіть зі списку потрібний лічильник і напишіть контактний номер телефону. Натисніть «Завершити реєстрацію». Ваше звернення отримає реєстраційний номер.
повторно відкрийте звернення (натиснувши на його номер або значок «і» поруч) та додайте скановану копію або фотографію анкети, яку ви заповнили.
Додавайтеся у Viber і підписуйтеся на нас в Instagram. Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у Facebook.